اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بشرویه برگزار شد؛

گردهمایی فعالان هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: با حضور فعالان‌ و اعضای هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی، گردهمایی شورای هیئت‌های مذهبی این استان برگزار شد.

گردهمایی فعالان هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه صبح امروز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های هیئت‌های ‌مذهبی شهرستان اظهار داشت: در بشرویه به نام هر یک از چهارده معصوم(ع) و فرزندان آنها مکان مذهبی، مسجد، حسینیه و هیئت وجود دارد که علاوه بر برگزاری جلسات مذهبی مختلف، به مناسبت شهادت و ولادت آنان حداقل دو شب مراسم محوری در آن مکان مذهبی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام رضابهشتی‌فر شور و نشاط مردمی در برگزاری مراسمات مذهبی را در بشرویه کم‌نظیر عنوان کرد و ادامه داد: شورای هیئت‌های مذهبی ‌نقش مهم و ارزنده‌ای در استفاده از این فرصت مذهبی دارد.
معاون فرهنگی اداره ‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت عید سعید غدیر بر هرچه با‌شکوه‌تر برگزار کردن این ایام تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به مردمی‌بودن و حضور همه اقشار در هیئت‌های مذهبی باید مسئولان هیئت‌ها با هوشیاری کامل در راستای افزایش بصیرت عمومی با محوریت روحانیان در خط ولایت تلاش کنند.
حجت‌الاسلام محمد‌ سلم‌آبادی استفاده از ظرفیت عظیم مردمی هیئت‌های مذهبی را در ایجاد آگاهی و بینش و بصیرت لازم در جامعه کنونی مورد تاکید قرار داد.
مسئول شورای هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی نیز در این جلسه ضمن ارائه آماری از هیئت‌های مذهبی استان و برنامه‌های شورای هیئت‌های مذهبی افزود: با توجه به نزدیک‌ بودن دهه ولایت ایام قربان تا غدیر در هیئت‌های مذهبی باید با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.
علی عباسی خواستار برگزاری این جلسات به صورت مداوم برای همفکری و استفاده از نقطه نظرات شد.
فرماندار بشرویه نیز در این مراسم به تشریح وضعیت فرهنگی شهرستان و ارادت ویژه مردم این منطقه به ساحت مقدس اهل البیت(ع) پرداخت و آن را فرصتی ارزشمند برای بهره‌برداری در اطلاع‌رسانی و بالا بردن بینش جامعه عنوان کرد.
غلامرضاپورسلطانی با توجه به ظرفیت بالای هیئت‌های مذهبی، خواستار حضور همه جانبه هیئت‌ها در برنامه‌های فرهنگی شهرستان به ویژه ایام غدیر و همایش ملی کویر‌نوردی شد.
در ادامه این‌ مراسم شرکت کنندگان‌ در این همایش از مکان‌های مذهبی ‌و تاریخی شهرستان از جمله هیئت‌عباسیه‌، هیئت فاطمیه، امام‌زاده محمد بن اصغر(ع) هوگند، قلعه‌دختر و آسیاب‌های آبی بازدید کردند.
در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان در این همایش با حضور در گلزار شهدا ‌ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول