اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فارسان خبر داد:

اعزام 430 دانش‌آموز بسیجی فارسانی به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فارسان از اعزام 430 نفر از دانش‌آموزان بسیجی مقطع دوم دبیرستان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام 430 دانش‌آموز بسیجی فارسانی به مناطق عملیاتی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی عصر امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، گفت: آشنایی با رشادت‌های رزمندگان اسلام از مهم‌ترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور این شهرستان است.
وی با بیان اینکه این کاروان نخستین اعزام به سوی مناطق عملیاتی است، گفت: زائران سرزمین نور در اردوگاه شهید حسن درویشی سپاه قمر بنی هاشم(ع) در شهر شوش مستقر و به مدت سه شبانه روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی فتح المبین، محرم، کربلای 5، رمضان، اروند کنار، شلمچه و موزه جنگ خرمشهر بازدید می‌کنند.
سعیدی اضافه کرد: دانش آموزان در این اردو واحد عملی درس آمادگی دفاعی خود را تمرین و با ایثارگری رزمندگان و شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
فرمانده سپاه ناحیه فارسان ادامه داد: برگزاری محافل دعا، توسل، زیارت عاشورا، مسابقات فرهنگی و ثبت دل نوشته و خاطره از برنامه‌های پیش بینی شده برای شرکت کنندگان در اردوی راهیان نور است.
وی اضافه کرد: کاروان دوم راهیان نور دانش آموزی شهرستان فارسان با حضور 170 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در تاریخ 11آبان ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
سعیدی حضور نسل جوان در مناطق عملیاتی را موجب پیوند معنوی نسل جوان جامعه با جوانان دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: بازدید از این مناطق مقابله‌ای جدی با جنگ نرم دشمن است.
وی افزود: اردوهای راهیان نور عملیات بزرگ فرهنگی است که با هدف تجدید پیمان با آرمان شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس و کسب روحیه بسیجی برای آغاز فعالیت جهادی در سالی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان سال «جهاد اقتصادی» یاد کرده، برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه فارسان تأکید کرد: خدمات‌رسانی به مردم و مشارکت فعال در امور اجرایی با وجود روحیه بسیجی امکانپذیر است.
وی با اشاره به معنویت حاکم در این سرزمین یادآور شد: در اردوهای راهیان نور صمیمیت، معنویت، نظم و هماهنگی، مهربانی، اتحاد، انسجام و تالیف قلوب موج می‌زند.
سعیدی در ادامه پیام راهیان نور به دشمنان انقلاب اسلامی را ناکامی در دستیابی به اهداف شوم استکبار دانست و گفت: استکبار جهانی با نگاه به حضور عاشقانه خیل مردم از جبهه‌های حق علیه باطل، عشق و علاقه مردم به دفاع مقدس را در می‌یابد و ادامه راه شهدا را درک خواهد کرد و مرعوب و ناامید می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول