اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عملکرد نامناسب صورت گرفت؛

انتقاد فرماندار رزن از عملکرد برخی ادارات در اشتغال‌زایی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رزن گفت: عملکرد برخی ادارات و سازمان‌ها در اشتغال‌زایی بسیار ضعیف است که باید هرچه سریع‌تر تعهد خود را تحقق بخشند.

انتقاد فرماندار رزن از عملکرد برخی ادارات در اشتغال‌زایی
به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، ناصر صفایی شب گذشته در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رزن با بیان اینکه نگاه در شهرستان رزن به سمت اشتغال پایدار است، اظهار داشت: نباید تک بعدی به موضوع اشتغال نگاه کرد در زمینه‌های دیگر اشتغال‌زایی غفلت کنیم بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های درست اشتغالزایی مناسبی را در همه ابعاد در شهرستان رزن داشته باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه امروزه اولویت اصلی در کشور اشتغال و مسکن است، باید مسئولان ادارات و سازمان‌ها در امر اشتغال‌زایی تلاش بسیاری انجام دهند که متاسفانه تحقق اشتغال‌زایی برخی ادارات بسیار ضعیف است و برخی ادارات نیز عملکرد خوبی ندارند که باید به زودی اشتغالزایی را در رزن تحقق دهند.
فرماندار رزن در ادامه با انتقاد از برخی ادارات گفت: اداراتی که عملکرد خوبی را در زمینه اشتغال‌زایی نداشته‌اند باید هرچه سریع‌تر تعهد خود را تحقق دهند و بعد از تحقق نیز اشتغال‌زایی نباید توقف داشته باشد بلکه باید با جدیت این روند ادامه یابد.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در 21 شاخص رزن رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده ولی متاسفانه در زمینه اشتغال‌زایی عملکرد خوبی نداشته‌ایم.
رئیس اداره کار شهرستان رزن نیز گفت: در سال جاری تعهد اشتغا‌ل‌زایی در شهرستان رزن 4 هزار و 246 نفر بوده که تا به امروز 3 هزار و 138 نفر آن تحقق داشته است.
رضا اسکندری افزود: این میزان نشانگر تحقق 74 درصدی اشتغال در شهرستان رزن است و از نظر عملکرد تحقق اشتغالزایی آخرین شهرستان در استان هستیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول