اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:

معرفی 20 طرح اشتغال‌زایی در بخش بازرگانی به کارگروه اشتغال

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: 20 طرح اشتغال‌زایی در بخش بازرگانی در شش ماهه نخست امسال به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان معرفی شده است.

معرفی 20 طرح اشتغال‌زایی در بخش بازرگانی به کارگروه اشتغال
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی از معرفی20 طرح اشتغال‌زایی در بخش بازرگانی در شش ماهه نخست امسال به کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خبر داد و اظهار داشت:  هشت مورد از این 20 طرح در بخش خدمات شامل خدمات خودرویی، کارواش، تالار پذیرایی، بوده است و 12 مورد نیز در بخش تولیدی صنفی در حوزه های طلاسازی، سری دوزی پوشاک، شیرینی و شکلات، قطعه سازی و تراشکاری و چاپ افست است.
رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی افزود: ارزش طرح‌های معرفی شده در بخش خدماتی بالغ بر 13 میلیارد ریال و در بخش تولیدی 15 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.
نجفی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا طرح‌های متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات بانکی به سمت تولید سوق داشته باشند گفت: امروز توسعه زیرساخت‌های تولیدی در کشور که مبتنی بر دانش و تکنولوژی روز جهان باشند و قابلیت تولید کالا برای عرضه در بازار های جهانی را دارا باشند یکی از مهمترین اهداف دولت در زمینه ایجاد و توسعه واحد های تولیدی مدرن و اشتغال‌زایی است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول