اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

دولت مسئول اشتغال‌زایی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارتخانه مسئول ایجاد اشتغال نیست بلکه تمام دستگاه‌ و کل سیستم دولت مسئولیت این کار را بر عهده دارند.

دولت مسئول اشتغال‌زایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیرحسین قاضی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد اشتغال در حوزه وزارت کار سابق نبود اما با ادغام وزارتخانه جدید این مسئولیت را به عهده گرفته است با این وجود تمام دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و تمام وزارتخانه‌ها در ایجاد اشتغال سهیم هستند.
وی با اشاره به اینکه شیخ الاسلامی وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی از معدود وزرا و مدیرانی است که برنامه مدیریتی دارد، افزود: آقای شیخ‌الاسلامی از آن دسته وزرایی است که از نظر داخلی، فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را داشته‌اند همچنین وی در موضوعات جهانی، جایگاه جهانی ایران را افزایش داده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به وضع معیشتی مردم و توزیع ثروت در جامعه اشاره و تصریح کرد: تولید ثروت به اندازه کافی و توزیع آن بین دهک‌های جامعه، دو اقدامی است که باید برای این حوزه انجام شود، بر این اساس تمام تلاش سیستم کشور برای بهبود این وضعیت است و برنامه‌های چهارم و پنجم و هدفمندی یارانه بر همین اساس اقتصادی بوده و قدم‌هایی نیز در این عرصه برداشته شده است.
قاضی‌زاده به موضوع شهر توس اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه سه کار برای انجام در دستور است، بر این اساس مردم این منطقه دیگر تخلیه نمی‌شوند، خدمات به مردم داده می‌شود و مالکیت مردم به رسمیت شناخته خواهد شد و همچنین احیای منطقه توس با کمک و همکاری مردم و با استفاده از مشاوران مورد تأیید در زمینه باستان‌شناسی صورت می‌گیرد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس به بحث سموم و کودهای شیمیایی در بخش کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: البته مساله حذف این سموم و کودها زمان‌بر است،‌ همچنین استفاده از این سموم و کود‌ها در محصولات باقی می‌ماند که بسیار خطرناک است.
 وی بیان داشت: حذف سموم و کودهای شیمیایی را باید پیشرفت داد تا به سمت استفاده از کودهای عالی پیش رویم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول