اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

تسهیلات اشتغالزایی به عنوان پول توجیبی قلمداد نشود

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی گفت: بانک‌ها در ارائه وام‌های اشتغالزایی به متقاضیان نسبت به توجیه آنان اقدام کنند تا این تسهیلات به عنوان پول توجیبی برای وام گیرندگان تلقی نشود.

تسهیلات اشتغالزایی به عنوان پول توجیبی قلمداد نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در جلسه کار گروه اشتغال شهرستان گرمی اظهار داشت: دولت در راستای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هدف بزرگ ایجاد اشتغال را دنبال می‌کند که اگر تسهیلات در این راستا هرز برود هدف دولت محقق نخواهد شد.
وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی باید زمینه کارآفرینی نیز به وام‌گیرندگان تذکر داده شود، افزود: در بسیاری از موارد مشاهده شده مردم با دریافت وام‌های اشتغالزایی این اعتبارات و مبالغ را در جاهای دیگر صرف می‌کنند که این کار غلط است.
فرماندار شهرستان گرمی خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی پول توجیبی نیست و باید به جا و به موقع پرداخت شود.  
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی ضمن انعطاف و تعامل لازم، از قبول افرادی که تسهیلات بانکی را در جایی تعریف نشده هزینه می‌کنند، پرهیز کنند.
صحرایی ادامه داد: روند پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در دوره‌های گذشته، مشکلاتی را برای شبکه بانکی و وام‌گیرندگان در پی‌ داشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی با اشاره به صداقت روستانشینان گرمی در نحوه استفاده از تسهیلات بانکی، اظهار داشت: در روستای (کلان) بخش مرزی موران، اهالی از ترس اینکه تعویق اقساط مقاوم‌سازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مشکلی برای اقامه نماز در خانه‌هایشان بوجود آورد از دریافت تسهیلات احداث مسکن این نهاد خودداری می‌کنند، از این رو بانک‌ها باید در به جا پرداخت کردن وام‌ها، نهایت دقت را اعمال کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول