اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزکوه:

فیروزکوه معتاد کارتن‌خواب ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: شهرستان فیروزکوه معتاد کارتن‌خواب ندارد.

فیروزکوه معتاد کارتن‌خواب ندارد
فردین جوزانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در زمینه کشف مواد مخدر در یک ماه، بیش از سه کیلوگرم ماده مخدر کراک در این شهرستان کشف شد و سه نفر در این راستا دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: شهرستان فیروزکوه معتاد کارتن‌خواب ندارد و مواد مخدری که کشف می‏شود، بیشتر در مسیر تهران به استان‏های شمالی به دست آمده است. 
وی با بیان اینکه مواد مخدر عامل مهمی است که همواره دشمنان اسلام و انقلاب ترویج آن در بین مردم و به خصوص جوانان کشورمان را پیگیری می‏کنند، از تغییر رویه استفاده از مواد مخدر از مواد سنتی به صنعتی ابراز نگرانی کرد.
جوزانی ادامه داد: دشمنان نظام می‏خواهند فکر جوانان ایرانی را از کار بیاندازند چرا که آنها به خوبی فهمیده‏اند که در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند اقدامی علیه ایران را به سرانجام برسانند و می‏دانند که امروز جوانان را باید مورد هجوم قرار دهند.
وی همچنین به خانواده‏ها توصیه کرد: اگر مشاهده کردید که فرزندان شما رفتار مشکوکی دارند، باید ماموران نیروی انتظامی را در جریان بگذارید و مشاوره‏های لازم را دریافت کنید و در مسیر آگاه‏سازی جوانان گام بردارید.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: مقابله با مواد مخدر تدابیر خاصی می‏طلبد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در همین خصوص نقشه شوم دشمن را برای همگان روشن ساختند و اهداف استکبار را در این راه تبیین فرمودند.
جوزانی ادامه داد: دشمن در این راه به دنبال گرفتن غیرت از مردان و عفت از زنان جامعه اسلامی است و باید توجه داشت که با شیوه‏های مختلف با این دسیسه‏ها مقابله کرد تا آنها به اهداف خود نرسند.
وی اضافه کرد: از زمان آغاز به کار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، تحولات خوب و مناسبی در فرماندهی انتظامی فیروزکوه رخ داده است که امیدواریم ادامه یابد.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه در راستای تامین نیروی انسانی و امکانات پلیس شهرستان فیروزکوه اقدامات مناسبی صورت گرفته است، گفت: با توجه به به جغرافیای پراکنده این شهرستان، به زودی خودروهای جدیدی وارد مجموعه فرماندهی انتظامی فیروزکوه می‏شود و این اقدام منشا خیری برای گسترش امکانات خودرویی و نیرویی پلیس شهرستان خواهد بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول