اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی گیلان خبر داد:

کسب 2 مدال آسیایی قایقرانان معلول گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی گیلان گفت: قایقرانان معلول گیلان در مسابقات آسیایی قایقرانی موفق به کسب یک مدال طلا و نقره شدند.

کسب 2 مدال آسیایی قایقرانان معلول گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کریم شعبانی ظهر امروز در جلسه هیئت قایقرانی استان با ارئه گزارشی از کسب موفقیت معلولان گیلانی در رقابت‌های قایقرانی آسیا اظهار داشت: در جریان برگزاری مسابقات کایاک یک‌نفره معلولان در بخش بانوان آیدا اقلیمی ملی‌پوش گیلانی کشورمان با زمان 1:26.91 دقیقه پس از ملی‌پوش دیگر کشورمان در مکان دوم آسیا ایستاد.
وی ادامه داد: مسابقه کایاک یک‌نفره معلولان بانوان در مسافت 200 متر با قهرمانی قایقرانان ایران برگزار شد.
به گفته این مسئول، در مسابقات مذکور شهلا بهروزی‌راد و آیدا اقلیمی از ایران و شکوفه یوسفی از افغانستان حضور داشتند.
وی اذعان داشت: مسابقه فینال کایاک یک‌نفره معلولان در مسافت 200 متر با کسب مدال طلای نادر عیوضی پایان یافت.
شعبانی اضافه کرد: در مسابقه فینال کایاک یک‌نفره معلولان نادر عیوضی و مهدی زهیدی ملی‌پوشان گیلانی کشورمان و فریدون جشن تیرگان دیگر ملی‌پوش ایرانی، کامیل قایوم خان از هند و کرامت اله سنگ از تاجیکستان حضور داشتند.
وی با بیان اینکه رقابت‌های آب‌های آرام معلولان آسیا همزمان با رقابت‌های آسیایی قایقرانی و انتخابی المپیک 1012 لندن به میزبانی کشورمان در تهران در حال برگزاری است، یادآور شد: در مسابقات فینال کایاک یک‌نفره مسافت 200 متر مردان در رده سنی جوانان علی آقامیرزایی مقام چهارم را کسب کرد.
رئیس هیئت قایقرانی گیلان افزود: در مسابقه فینال کایاک 200 متر مردان در رده سنی جوانان، محمد ناوال از اندونزی، اکمال واخابوو از ازبکستان، علی آقامیرزایی ملی‌پوش گیلانی از ایران، پاول سامویلک از قزاقستان، کاسمسیت بورریبون واسین از تایلند، روسلان مولفشو از قزقیزستان، تاکاشی اویاقی از ژاپن، مین یولین از چین تایپه، قانجیت سینگ ارامبام از هند شرکت کردند.
به گفته وی، در این رقابت‌ها پاول سامویلک از قزاقستان با زمان 37:64 ثانیه مقام نخست، روسلان مولفشو از قزقیزستان با زمان 37:94 ثانیه مقام دوم و کاسمسیت بورریبون واسین از تایلند با زمان 38:63 ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.
شعبانی ابراز داشت: علی آقامیرزایی نماینده کشورمان با زمان 38:92 در مکان چهارم قرار گرفت.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول