اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خواستار تسریع در ایجاد کارخانه کمپوست شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر خواستار تسریع در ایجاد کارخانه کمپوست در اهر شد.

فرماندار اهر خواستار تسریع در ایجاد کارخانه کمپوست شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در جلسه مدیریت بر پسماندهای شهری، تسریع در اجرای کارخانه کمپوست اهر را در حفظ سلامت محیط زیست ضروری برشمرد و خواستار تلاش بیشتر شهرداری و شورای شهر در اجرای این طرح شد.
وی، یکی از اقدامات زیربنایی را در شهرستان اهر راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب مدرن در زمینه حفظ سلامت شهروندان ذکر کرد و افزود: این شهرستان با بهره‌مندی از بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه فاضلاب مدرن یکی از شهرهایی است که پیشتاز در انشعاب فاضلاب شهری بوده و بیش از 90 درصد شهروندان از انشعاب فاضلاب برخوردارند.
فرماندار اهر در ادامه با اشاره به تولید مقدار قابل توجهی زباله در این شهرستان خواستار دفع اصولی زباله این شهرستان و مدیریت بر آنها با روش‌های نوین شد.
صدیقی، یکی از افتخارات دولت نهم و دهم را توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ذکر کرد و گفت: در طول عمر دولت دکتر احمدی‌نژاد اقدامات مؤثری در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف صورت گرفته که همه اینها نشان از توجه دولت و توزیع عادلانه خدمات نظام است.
وی گفت: با عاملان دفع غیراصولی فاضلاب در اهر برخورد جدی می شود.
فرماندار اهر، حفظ بهداشت عمومی و ترویج فرهنگ سلامت در جامعه همچنین همکاری و همیاری مسئولان و مردم را در پاکیزه نگهداشتن محیط زندگی بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.
وی تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست تنها به عهده یک فرد یا نهادی نبوده و همه باید اداره حفاظت محیط زیست را در فرهنگ‌سازی این امر یاری کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول