اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر احراز نخبگی بنیاد نخبگان یزد خبر داد:

اعطای تسهیلات 30 میلیون ریالی به برگزیدگان جشنواره کویر

خبرگزاری فارس: مدیر احراز نخبگی بنیاد نخبگان یزد گفت: نخبگان برتر جشنواره منطقه‌ای اختراعات کویر 30 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض دریافت می‌کنند.

اعطای تسهیلات 30 میلیون ریالی به برگزیدگان جشنواره کویر
محمدحسین طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: لازمه حمایت بنیاد ملی نخبگان از اختراعات و مخترعان بررسی صحت مبانی علمی، قابلیت تجاری سازی، کاربردی شدن و ارزیابی میزان نوآوری اختراعات ثبت شده در کشور است تا بر مبنای آن بتوان اعتبارات اعطایی بنیاد را در تکمیل و توسعه ایده‌های نوآورانه مخترعان به کار گرفت و زمینه مناسب را برای شکوفاسازی و توسعه اقتصادی دانش بنیان فراهم کرد.
وی بیان کرد: بنیاد ملی نخبگان در ایفای نقش تاریخی خود در این مقطع، بستر لازم را برای تأیید علمی اختراعات و دریافت حمایت‌های مادی و معنوی توسط مخترعان فراهم می‌کند.
طالبی افزود: بنیاد ملی نخبگان مخترعان را در سه سطح دسته‌بندی کرده که سطح سه به عنوان نخستین سطح دارای حمایت مادی تا سقف 30 میلیون ریال بلاعوض است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کویر خبر داد و عنوان کرد: فراخوان هشتمین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی با هدف تکمیل، توسعه و تجاری سازی اختراعات در تمام زمینه‌هایی که منجر به تولید محصول شود، آغاز شد.
طالبی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را از تا 30 آذرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: ثبت‌نام از طریق سایت‌های اینترنتی www.yazd.bmn .ir و www.bmn.ir صورت می‌گیرد.
وی یادآور شد: دبیرخانه جشنواره در محل بنیاد نخبگان استان یزد واقع در بلوار دانشجو، روبه‌روی فرهنگسرای غدیر همه روزه از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح تا 16 آماده پاسخگویی به متقاضیان خواهد بود.
طالبی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های دبیرخانه 8262096 و 8262097 تماس حاصل کنند.
وی افزود: نمایشگاه ارائه اختراعات برتر این جشنواره نیز هفتم تا نهم دی‌ماه سال جاری با حضور مخترعانی از استان‌های یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان در یزد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول