اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

آمادگی کمیته‌های استقبال از رئیس‌جمهور در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل کمیته‌های سه‌گانه برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت در این استان خبر داد.

آمادگی کمیته‌های استقبال از رئیس‌جمهور در کهگیلویه و بویراحمد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما صبح امروز در محل مصلای نماز جمعه یاسوج و در جمع اصحاب رسانه با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم کرمانشاه از ولی و مقتدای خود اظهار کرد: دشمن این رابطه معنوی را برنمی‌تابد و با دیدن چنین مناظری روز به روز حقارت خود را در برابر ابن ملت به عیان مشاهده می‌کند.
این مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به حضور رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این استان و نوع استقبالی که هم‌اکنون از این مسئولان و خدمتگزاران پیش‌بینی می‌شود، اشاره کرد و افزود: استقبال از دور چهارم سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد که اواخر هفته آینده انجام می‌‌شود به یقین مشتی بر دهان یاوه‌گویان بین‌المللی خواهد بود.
‌رهنما بیان کرد: دشمنان استکباری و بین‌المللی که از فرهنگ غنی اسلام و قرآن و استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران ضربه خورده‌اند، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحمل نمی‌کنند.
وی تصریح کرد: دشمنان ما تمام توان و تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا دولت و نظام را ناکارآمد و این همه تلاش، کوشش، پیشرفت و اقتدار را کم رنگ جلوه دهند و به وحدت بین مسئولان و مردم خدشه وارد کنند که وظیفه داریم با حضور در عرصه‌های مختلف به دشمنان پاسخ دندان‌شکن دهیم.
‌معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دولت عدالت‌محور و مهرورز نهم و دهم به کهگیلویه و بویراحمد توجه خاص داشته و به این استان خدمات ویژه‌ای ارائه داده که باید به ‌بهترین وجه ممکن از این خدمتگزاران استقبال کنیم.
رهنما افزود: نگاه ویژه با رویکرد سازندگی، عمران و آبادانی که نظام و دولت اسلامی بر مبنای عدالت‌محوری به این استان کمتر توسعه یافته داشته، ایجاب می‌کند تا قدردان خدمات و زحمات بوده و فرزندان خدمتگزار ملت را با آغوش باز پذیرا باشیم.
‌معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای استقبال پرشور و صمیمی مردم از رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان سه کمیته اجرائی، تبلیغات و امنیت از چند روز گذشته فعالیت خود را آغاز و تمام شرایط را فراهم کرده‌اند.
‌رهنما عنوان کرد: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور به همه شهرستان‌ها سفر می‌کند، اقدامات لازم توسط فرمانداری‌ها در همه شهرستان‌ها به عمل آمده است.
‌وی به عدم نصب بنر از سوی دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: دولت تاکید دارد که هیچگونه هزینه‌ای در این زمینه از سوی سازمان‌ها و نهادهای دولتی انجام نشود.
‌معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر قرار است بنری تهیه شود در خصوص دستاوردهای نظام و عملکردهای دولت باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول