اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه عنوان کرد؛

اشتغال خواسته نخست کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از رئیس‌جمهور

خبرگزاری فارس: نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه سفر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد دارای برکات زیادی برای این استان در زمینه‌های عمرانی بوده، گفت: به گمان ما مردم در این سفر بیش از هر چیز خواسته اشتغال از ریاست جمهوری دارند.

اشتغال خواسته نخست کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از رئیس‌جمهور
سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با ابراز خوشحالی از سفر آینده هیئت دولت به این استان اظهار داشت: از این‌که رئیس‌جمهور در ابتدای سفرهای دور چهارم به این استان دلاورخیز خواهد آمد، بی‌نهایت خرسند و خوشحال هستیم.
این نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هر کس که دارای ذره‌ای انصاف باشد پی خواهد برد که این دولت خدمات گسترده‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته و اکنون در همه بخش‌ها و حوزه‌ها اعم از عمرانی، آموزشی و فرهنگی خدمات دولت به وضوح قابل مشاهده است.
بزرگواری عنوان کرد: دولت کنونی عدالت‌را سرلوحه کارهای خود قرار داد و با همین رویکرد بوده که تاکنون توانسته در مناطقی همچون این استان با همه محرومیت‌ها که از گذشته وجود داشت به توسعه و پیشرفت و آبادانی کمک کند.
نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش آموزش عالی با روی کار آمدن این دولت جهشی 100 درصدی صورت گرفت و اکنون در همه مراکز بخش‌های این استان شعبه‌ای از مراکز آموزش عالی وجود داشته که باید اذعان داشت عدالت آموزشی در این دولت رقم خورد.
بزرگواری ساخت اماکن ورزشی و توسعه سرانه‌های مختلف در این عرصه را با رشد قابل توجه، از دیگر خدمات ارزنده دولت عدالت‌گستر دانست و متذکر شد: این خدمات هیچگاه قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای نبوده و امروز مردم قدرشناس استان که دارای درک بالای سیاسی و اجتماعی هستند قدردان خادمان خود در دولت کریمه می‌باشند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که هر دولت تا هنگامی برای ما عزیز است که در خط ولایت و رهبری حرکت کند و خدمتگزار مردم باشد، تاکید کرد: ولایتمداری و تابع محض ولی‌فقیه بودن شرط اساسی مردم برای حمایت از هر دولتی است که رئیس‌جمهور نیز تاکنون در این خط حرکت کرده و امیدواریم ذره‌ای از این درجه کاسته نشود.
بزرگواری به برخی مشکلات مردم در حوزه انتخابیه خود و در مجموع این استان اشاره کرد و یادآور شد: بیشتر مراجعات مردمی به نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی مربوط به بحث اشتغال است که امیدواریم در این دور سفر هیئت دولت تصمیمی انقلابی در این رابطه اتخاذ شود.
نماینده کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مردم استان ما پر توقع نبوده و به اندازه کوچک‌ترین خدمتی که به آن‌ها روا داشته شود، ده‌ها و بلکه صدها برابر این خدمات را جبران می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول