اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری باشت:

رئیس‌جمهور در جمع مردم باشت سخنرانی می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری باشت با بیان این‌که رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این شهرستان سفر می‌کنند، گفت: رئیس‌جمهور در جمع مردم باشت سخنرانی می‌کند.

رئیس‌جمهور در جمع مردم باشت سخنرانی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، علی‌اصغر قلی‌پور صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: کار آمارگیری نفوس و مسکن از دوم آبان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه کار آموزش عوامل آمارگیری در شهرستان باشت به پایان رسیده، افزود: تمامی افراد عضو ستاد سرشماری این شهرستان در عملیات میدانی شرکت کرده و به‌صورت عملی نیز آماربرداری از خانوارها را تمرین کردند.
رئیس ستاد سرشماری شهرستان باشت تصریح کرد: همه شرایط و امکانات برای برگزاری یک سرشماری خوب و مطلوب در این شهرستان آماده است.
قلی‌پور به اهمیت کار سرشماری اشاره کرد و گفت: کار آماربرداری همانند برگزاری انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان ادارات و نهادها باید در برگزاری سرشماری نفوس و مسکن سال 90 همکاری فعال داشته باشند.
سرپرست فرمانداری باشت به صعب‌العبور بودن بعضی از مناطق این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل صعب‌العبور بودن بعضی از مناطق این شهرستان از جمله منطقه پیچاب، ممکن است کار سرشماری دیرتر از موعد مقرر به پایان برسد.
قلی‌پور به دور چهارم سفرهای استانی رئیس‌جمهور اشاره و عنوان کرد: رئیس‌جمهور در این سفر به شهرستان باشت سفر و در جمع مردم این شهرستان سخنرانی می‌کند.
وی تصریح کرد: استادیوم ورزشی شهر باشت برای محل سخنرانی رئیس‌جمهور انتخاب شده است.
سرپرست فرمانداری باشت به وجود برخی حفاری‌ها و کنده‌کاری‌ها در سطح شهر باشت اشاره و از دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌ویژه شهرداری خواست تا قبل از سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان نسبت به ترمیم حفاری‌ها اقدام کنند.
قلی‌پور ادامه داد: برای استقبال از رئیس جمهور مسیر حرکت تا استادیوم با نسب پرچم با همکاری مردم تزیین می‌شود.
رئیس شورای اداری  باشت با اشاره به ارائه گزارش عملکرد ادارات به فرمانداری عنوان کرد: برخی از ادارات این شهرستان هنوز گزارش عملکرد شش ماهه خود را ارائه نکرده‌اند که باید هر چه سریع‌تر نسب به ارائه گزارش عملکرد خود اقدام کنند.
در این نشست همچنین برخی از حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود درباره هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن سفر رئیس‌جمهور به باشت و برگزاری سرشماری نفوس و مسکن پرداختند.
به گزارش خبرگزاری فارس در پایان این نشست چندین مصوبه در مورد موضوعات مختلف این شهرستان به تصویب رسید و بر پیگیری آن‌ها تا حصول نتیجه تاکید شد.
انتهای خبر/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول