اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق بوشهر خبر داد:

کسب رتبه سوم شرکت توزیع برق بوشهر در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: این شرکت برای نخستین بار در تاریخ فعالیت خود رتبه سوم را در ارزیابی شرکت‌های توزیع برق در بین 39 شرکت کشور کسب کرد.

کسب رتبه سوم شرکت توزیع برق بوشهر در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدرضا رضوی چهارشنبه شب در نشست با مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، از تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده برای بهبود سطح کیفی خدمات در این شرکت قدردانی کرد.
وی اظهار داشت: توسعه خدمات دولت الکترونیک و ارتقا سطح کیفی خدمات به مشترکین از برنامه‌های مهم این شرکت است که در این راستا تمام امور تصدی‌گری در حوزه خدمات مشترکین به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.
رضوی ادامه داد: در این زمینه فعالیت‌های صورت‌گرفته برای واگذاری خدمات تصدی‌گری از طریق دفاتر پیشخوان دولت منجر به کسب رتبه برتر این شرکت در بین دستگاه‌های اجرایی شده است.
رضوی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای نخستین بار در تاریخ فعالیت خود رتبه سوم را در ارزیابی شرکت‌های توزیع برق در بین 39 کشور کسب کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر با اشاره به رشد 35 درصدی پروژه‌ها و فعالیت‌ها نسبت به 15 سال گذشته در حوزه صنعت برق استان یادآور شد: حجم عملیات انجام شده برای بهبود وضعیت برق استان در سال‌های اخیر چشمگیر بوده است.
وی خاطرنشان کرد: طی ارزیابی‌های انجام‌شده توسط وزارت نیرو این شرکت توانسته است رتبه سوم عملکرد را در بین 39 شرکت توزیع برق کشور کسب کند.
رضوی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم علاوه بر ارائه برق مطمئن و پایدار به مشترکان شاهد افزایش سطح کیفی خدمات در سطح استان باشیم.
وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان به صورت درآمد هزینه به مردم خدمت می‌کند، بیان داشت: هرگونه تاخیر در پرداخت صورت حساب برق مصرفی موجب تاخیر در خدمت‌دهی به سایر مردم می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: در حال حاضر برخی افراد اقدام به استفاده غیرمجاز و غیرقانونی از برق می‌کنند و با دستکاری فیوز خود موجب ایجاد مشکلات در شبکه می‌‌شوند و به اموال عمومی ضربه می‌زنند که این اقدام به نوبه خود تضییع حقوق سایر مشترکین را در بر دارد.
رضوی با قدردانی از مشترکین برق به خاطر همکاری مطلوب با این شرکت در زمینه استفاده بهینه از برق و پرداخت به موقع صورت حساب خود اظهار داشت: این شرکت آمادگی هرگونه همکاری و ارائه مشاوره در زمینه‌های مختلف مثل ممیزی انرژی، مدیریت مصرف را به تمام مشترکان دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول