اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه هنری کرمان صورت گرفت:

اعلام فراخوان جشنواره فیلمنامه‌نویسی کرمان

خبرگزاری فارس: حوزه هنری استان کرمان فراخوان دومین جشنواره استانی فیلمنامه‌نویسی را منتشر کرد.

اعلام فراخوان جشنواره فیلمنامه‌نویسی کرمان
رئیس حوزه هنری استان کرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دومین جشنواره فیلمنامه‌نویسی استان کرمان به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان فیلمنامه‌نویس با هدف نگارش فیلمنامه‌های غنی فرهنگی و بومی و رشد اعتلای جایگاه فیلمنامه‌نویسی در این خطه برگزار می‌شود.
عباس سالاری از انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، دفاع مقدس، فرهنگ و تمدن اسلامی، عدالت، خانواده، فرهنگ بومی استان کرمان و آزاد به عنوان موضوعات جشنواره فیلمنامه‌نویسی استان کرمان نام برد.
وی با بیان اینکه تمام افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، تصریح کرد: آثاری که در نخستین جشنواره فیلمنامه‌نویسی استان شرکت داشته‌اند در این جشنواره پذیرفته نمی‌شوند.
سالاری بیان کرد: فیلمنامه‌ها باید به صورت تایپ شده و بر روی یک طرف کاغذ A4 همراه با فایل Word آنها ارسال شوند.
وی ارسال فرم مشخصات نویسنده و یک قطعه عکس کارمندی نویسنده به همراه فایل عکس جی‌پی‌ای‌جی به دبیرخانه جشنواره فیلمنامه‌نویسی استان کرمان را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: تاریخ نگارش فیلمنامه ملاک نیست و خلاصه داستان حداکثر در یک صفحه باید همراه با هر اثر ارسال شود.
سالاری با اشاره به اینکه تعداد صفحات هر فیلمنامه حداکثر 30 صفحه باشد، بیان داشت: آثار اقتباسی باید با ذکر منبع ارائه شوند.
وی عنوان کرد: هر نویسنده فیلمنامه کوتاه مجاز است در هر بخش یک اثر ارسال کند و به آثاری که بیش از یک نویسنده داشته باشد و حائز رتبه شوند، تنها یک جایزه تعلق می‌گیرد.
سالاری عنوان کرد: دبیرخانه جشنواره فیلمنامه‌نویسی می‌تواند از آثار راه یافته به بخش مسابقه با ذکر نام نویسنده در انتشارات مربوط به خود استفاده کند. 
وی افزود: آثار منتخب در بانک فیلمنامه حوزه هنری استان ثبت می‌شود و آثار ارسال شده برگردانده نمی‌شوند.
رئیس حوزه هنری استان کرمان بیان کرد: شرکت در جشنواره فیلمنامه‌نویسی استان کرمان به منزله قبول شرایط و مقررات این جشنواره است.
سالاری با اشاره به اینکه  به برگزیدگان هر بخش جایزه نقدی و لوح تقدیر تعلق می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از فیلمنامه‌های برگزیده برای تولید حمایت می‌شود.
وی آخرین مهلت ارسال آثار را 30 آذر ماه سال جاری ذکر کرد و بیان داشت: 20 دی ماه سال جاری آثار راه یافته به بخش نهایی جشنواره اعلام می‌شود.
سالاری از برگزاری اختتامیه و اهدای جوایز دومین جشنواره فیلمنامه‌نویسی استان کرمان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول