اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی نکا:

توسعه ورزش همگانی برعهده شهرداری‌ها باشد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی نکا گفت: باید توسعه ورزش همگانی بر عهده شهرداری‌ها باشد.

توسعه ورزش همگانی برعهده شهرداری‌ها باشد
حسین بریمانی در حاشیه برگزاری سومین همایش پیاده‌روی خانوادگی نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا در مورد ضرورت برگزاری این چنین مسابقاتی از سوی تربیت بدنی اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی در کشورهای توسعه یافته برعهده تربیت بدنی نیست بلکه برعهده دستگاه‌های آن کشور در توسعه ورزش همگانی است که بیشترین وظیفه برعهده شهرداری‌ها است.
وی گفت: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به امر ورزش همگانی و پیاده‌روی خانوادی شده و نکا تاکنون میزبان دو همایش بوده که اکنون سومین همایش برگزار شد.
بریمانی خاطرنشان کرد: این همایش با هدف تقویت ورزش‌های همگانی و تحقق شعار ورزش سلامت و تندرستی برگزار شد.
رئیس اداره تربیت بدنی نکا در ادامه بیان داشت: اداره تربیت بدنی نکا، فرمانداری، سپاه نکا و هیئت ورزش‌های همگانی این شهرستان و دستگاه های متولی با برگزاری همایش‌ها و تبلیغات با توجه به ظرفیت‌ها و اعتبارات خود در توسعه ورزش همگانی تلاش می‌کنند ولی باید این تفکر و درک را در بین مردم با برگزاری همایش‌های بزرگ و جوایز ارزشمند تداعی کرد که ورزش برای سلامتی خود فرد و برای بهداشت و سلامتی روح و جسم فرد موثر است و این در دل همایش‌ها که استارت توسعه ورزش همگانی است، نهفته شده است.
وی هدف از این اقدام تجدید عهد و پیمان با رهبری و شهدا و همچنین توسعه و ترویج ورزش‌های همگانی در بین خانواده‌ برشمرد.
بریمانی بیان داشت: این همایش با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و 15 هزار بلیط قرعه کشی چاپ و در بین مردم توزیع شد.
رئیس اداره تربیت بدنی نکا با اعلام اینکه برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در طول سال تاثیر به سزایی در پویایی جامعه و افزایش بهره‌وری خواهد داشت، گفت: باید با لحاظ کردن بودجه و اعتبار مناسب به برگزاری آن اقدام کنیم.
وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در ورزش در تمام بخش‌ها به ویژه ورزش همگانی یعنی برگشت مستقیم سلامتی و بهداشت روانی و جسمانی در جامعه و در مقابل سلامتی و بهداشت روانی و جسمانی جامعه، داشتن جامعه‌ای پویا، سازنده، توانمند و هدف دار مدنظر است.
بریمانی در پایان اذعان داشت: ناحیه مقاومت سپاه ، فرمانداری و اداره تربیت بدنی نکا متولی برگزاری این همایش پیاده روی در سطح شهرستان بودند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول