اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان گله کرد:

دریغ از ریالی بودجه برای هیئت ورزش همگانی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان گفت: از نوروز90 تا کنون هیچ‌گونه بودجه‌ای برای هیئت از طرف اداره تربیت‌بدنی اصفهان پرداخت نشده است.

دریغ از ریالی بودجه برای هیئت ورزش همگانی اصفهان
احمد عطایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از روز نخست امسال تا کنون بودجه‌های سنگینی را برای اجرای برنامه‌های هیئت انجمن‌های ورزشی خرج کرده‌ایم، بدون اینکه مبلغی از طرف اداره کل تربیت‌بدنی در اختیار هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان قرار گرفته باشد.
وی با بیان اینکه مدیر کل تربیت‌بدنی استان اصفهان اگر بودجه‌ای در اختیارش قرار گیرد به طور حتم حمایت‌های لازم را از هیئت انجمن‌های ورزشی انجام می‌دهد، تاکید کرد: در صورتی که پولی در اختیار هیئت قرار گیرد در نخستین فرصت باید بدهکاری‌های گذشته پرداخت شود که با این وجود باز هم مبلغی برای پیشرفت اهداف هیئت انجمن‌های ورزشی در سال جاری باقی‌ نمی‌ماند.
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان ادامه داد: برای رسیدن به اهداف اداره کل تربیت‌بدنی این استان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هیئت انجمن‌های ورزشی، باشگاه و مجموعه ورزشی جروکان را تحویل می‌گیریم.
وی با اشاره به کمیته‌های مختلف زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی، گفت: وجود این‌ همه کمیته‌های مختلف به طور حتم بود‌جه‌ کافی را نیاز دارد که البته تا این لحظه موفق به اخذ آن نشده‌ایم.
عطایی گریزی به کمیته راگبی زد و اظهار داشت: با وجود اینکه آقای ژوزف گروگوریان به عنوان رئیس کمیته راگبی انتخاب شده و حکم ایشان نیز صادر شده ولی تاکنون ایشان کمیته را تحویل نگرفته است که البته گروگوریان باید بدانند که صبر هیئت اندازه‌اید دارد و در صورتی که ایشان تکلیف هیئت انجمن‌های ورزشی را مشخص نکند، حکم صادره برای ایشان نیز باطل می‌شود.
وی گفت: سعی کرده‌ایم رئیس کمیته‌ها و همچنین اعضای هیئت رئیسه انجمن‌های ورزشی را از بین افراد متخصص، مشهور و دلسوز انتخاب کنیم که برای نمونه می‌توان به حضور مهندس کلباسی رئیس سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان در هیئت رئیسه اشاره کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول