اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال:

توسعه ورزش همگانی هدف اصلی وزارت ورزش است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال گفت: گسترش و توسعه ورزش همگانی در بین مردم به ویژه خانواده‌ها از اهداف و سیاست‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان است.

توسعه ورزش همگانی هدف اصلی وزارت ورزش است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر میرمرسلی صبح امروز در مراسم اهدای جوایز به برندگان همایش‌های پیاده‌روی در خلخال اظهار داشت: با ادغام سازمان ملی جوانان و معاونت ورزش و تربیت بدنی رئیس جمهور و تشکیل وزارت ورزش و جوانان سیاست‌های عمده این وزارت ارتقای ورزش در بین آحاد مردم است که این برنامه به استان‌ها و شهرستان‌های کشور نیز تفویض شده است.
وی با بیان اینکه توسعه ورزش در بین مردم در برنامه‌ای منسجم ارائه شده و درصدد افزایش رشته‌ها و هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ خلخال هستیم، بیان داشت: برگزاری همایش پیاده‌روی یکی از اهداف توسعه ورزش‌های همگانی در خلخال است تا به این طریق بتوانیم اقشار مختلف مردم را با ورزش و تفریحات سالم آشنا کنیم.
این مسئول با بیان اینکه در این خصوص در شهرستان خلخال به اهداف خود دست یافته‌ایم، خاطرنشان کرد: ‌حمایت از ورزش‌های همگانی به ویژه پیاده‌روی با محوریت خانواده می‌تواند ما را در ارائه الگوهای برتر ورزشی در استان یاری دهد. 
میرمرسلی با گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش از افزایش روز افزون استقبال کنندگان از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان خلخال در طول چند سال اخیر خبر داد.
وی گفت: استفاده از ورزش به عنوان یکی از عوامل مهم سلامتی انسان برای عموم مردم از اهداف توسعه ورزش‌های همگانی است که اجرای همایش‌های پیاده‌روی با حضور خانواده‌ها در سال‌های اخیر به عنوان یک طرح موفق بوده و در همه همایش‌ها چه شهری و چه روستایی شاهد حضور پر شور خانواده‌ها از این ورزش جمعی و با نشاط بوده‌ایم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خلخال با حضور یک هزار و 400 نفر از علاقمندان برگزار و شرکت کنندگان مسافت پنج کیلومتری ورزشگاه تختی خلخال تا بقعه امامزاده سید دانیال را پیاده طی کردند.
در پایان این مراسم به 46 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی ازجمله هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس و لوازم ورزشی و خانگی اهدا شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول