اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آیینی؛

کتاب سند توسعه شهرستان‌های خراسان شمالی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب سند توسعه شهرستان‌های استان خراسان شمالی طی آیینی رونمایی شد.

کتاب سند توسعه شهرستان‌های خراسان شمالی رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در آیین رونمایی از کتاب سند توسعه شهرستان‌های استان اظهار داشت: برای تدوین این سند 45 هزار ساعت با مشارکت دستگاه‌های استان کار شده است.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه ارزش تدوین سند توسعه پنج ساله خراسان شمالی دست کم 2 میلیارد ریال است، ادامه داد: با مشارکت کارشناسان دستگاه‌ها و فرمانداری‌های استان برای تدوین این کتاب هیچ‌گونه هزینه‌ای صرف نشده و صرفاً از ظرفیت‌های دستگاه‌ها استفاده شده است.
وی انجام سفرهای شهرستانی به منظور تدوین سند توسعه استان را برشمرد و گفت: کتاب سند توسعه شهرستان‌های استان نسبت به کشور سند پایین دستی و نسبت به استان سند بالادستی است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه این برنامه ابتدای امسال به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شد، گفت: بر همین اساس با رویکرد برنامه محوری در خراسان شمالی، تمام شهرستان‌های تابعه نیز متناسب با قابلیت و توانمندی‌های موجود دارای سند توسعه شدند.
وی تاکید کرد: در این راستا فرمانداران شهرستان‌های خراسان شمالی موظف به انجام کار و اختصاص اعتبار عمرانی بر اساس سند توسعه شهرستانی و مطابقت آن با برنامه پنج ساله استانی و ملی هستند.
استاندار خراسان شمالی توضیح داد: در کتاب سند توسعه استان چشم‌انداز هر یک از شهرستان‌ها بر اساس افق 1404، قابلیت‌ها، فرصت‌های توسعه، اصلی‌ترین تنگناهای مسیر توسعه، مسائل و چالش‌های اساسی توسعه، اهداف بلند مدت، راهبردها و جهت گیری‌های هر یک از شهرستان‌ها پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها نیز متناسب با روند اجرای این برنامه ارزیابی می‌شود، بر مشارکت تمام دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها برای تحقق برنامه‌های این سند تاکید کرد.
در آیین رونمایی از کتاب سند توسعه شهرستان‌های خراسان شمالی معاونان استاندار و شماری از مدیران این استان شرکت داشتند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول