اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فردوس:

دهیاران زمینه برگزاری سرشماری را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار فردوس گفت: دهیاران باید زمینه برگزاری سرشماری در روستاها را به خوبی فراهم کنند.

دهیاران زمینه برگزاری سرشماری را فراهم کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی جوان صبح امروز در جمع دهیاران شهرستان فردوس اظهار داشت: هرگونه برنامه‌ریزی مبتنی بر داشتن اطلاعات آماری است و چنانچه در سطح کشور اطلاعات و آمار درستی نداشته باشیم نمی‌توانیم برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.
وی افزود: دهیاران با اطلاع‌رسانی کامل به روستائیان سعی کنند تا اهالی هر روستا در زمان آمارگیری در منازل باشند و شناسنامه‌ها و کارت‌های ملی اعضای خانوارشان در دسترس باشد تا در روند آمارگیری اختلالی ایجاد نشود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار فردوس گفت: سرشماری به عنوان یک طرح بزرگ ملی است و دهیاران باید نهایت همکاری را با مأموران سرشماری داشته باشند و به مردم اطمینان بدهند که نتیجه آمارگیری کاملا محرمانه بوده و به جز مرکز آمار ایران در اختیار هیچ نهاد یا موسسه‌ای قرار نمی‌گیرد.
بخشدار مرکزی نیز طی سخنانی دقت و صحت در سرشماری را در برنامه‌ریزی پنج ساله آینده کشور و چشم‌انداز بیست ساله کشور بسیار موثر دانست.
حسین بزم‌آرا گفت: دهیاران باید ضمن همکاری با ماموران سرشماری ترغیب و بر دادن اطلاعات درست توصیه کنند و با جلب اعتماد عمومی مردم در روستاها زمینه یک سرشماری خوب و مطمئن را فراهم سازند.
مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن نیز از دهیاران خواست در راستای اطلاع رسانی این طرح بزرگ و ملی تلاش کنند و اهالی روستاها را در راستای همکاری با ماموران سرشماری تشویق و ترغیب کنند.
محمدحسین باکمال نتایج سرشماری را در اداره امور کشور بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: جلب اعتماد عمومی مردم و همکاری آنها با ماموران سرشماری می‌تواند در نتایج آمارگیری و دقت و صحت آن بسیار موثر باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول