اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان:

اطلاعات خانوار در سرشماری محرمانه می‌ماند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری اصفهان گفت: اطلاعات خانوار در سرشماری محرمانه می‌ماند.

اطلاعات خانوار در سرشماری محرمانه می‌ماند
 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا همدانیان ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به اینکه دو روز تا آغاز اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 90 باقی مانده است، اظهار داشت: سرشماری نفوس و مسکن امسال از دوم تا بیست و دوم آبان ماه سال برگزار می‌شود.
وی  با تاکید بر اینکه چشم‌انداز کشور بر مبنای اطلاعات جمع‌آوری شده در سرشماری تعیین می‌شود، تصریح کرد: اطلاع از وضعیت رویدادهای جمعیتی مانند مهاجرت، اشتغال،سواد، معلولیت، مسکن، قدمت ساختمان، نرخ رشد، مرگ و میر، کشاورزی و اطلاعات دیگر می‌تواند برنامه‌ریزان را در تهیه و تدوین برنامه‌ریزی صحیح یاری کند.  
معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان با بیان اینکه برای مأموران آمار کلاس‌های آموزشی برگزار شده است، ادامه داد: در این سرشماری شش هزار و 500 نفر به عنوان مأموران آمار استان اصفهان، اطلاعات مربوط به این سرشماری را جمع‌آوری می‌کنند.

*اطلاعات خانوار در سرشماری محرمانه می‌ماند
وی از مردم خواست تا همانند سرشماری‌های پیشین با ارائه آمار و اطلاعات صحیح، مأموران سرشماری را در تکمیل فرم‌های مربوطه یاری کنند.
همدانیان تصریح کرد: تمام اطلاعات خانوار کاملاً محرمانه است و نتایج  این سرشماری تا پایان امسال و خروجی آن خردادماه سال 91 منتشر می‌شود.
وی تاکید کرد: در هنگام سرشماری داشتن کارت ملی و شناسنامه افراد خانوار الزامی است.

*درآمد اصفهان در سال 89، یک هزار و 300 میلیارد تومان بود
 معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه درآمد امسال استان اصفهان یک هزار و 300 میلیارد تومان است، گفت: ‌با این وجود اعتبارات عمرانی این استان نسبت به سال گذشته تنها دو میلیارد تومان افزایش یافته است. 
 وی در ارتباط با اعتبارات عمرانی استان اصفهان در سال 90 اظهار داشت: میزان اعتبارات عمرانی امسال استان، بیش از 234 میلیارد تومان بوده است.
 همدانیان اضافه کرد: از سال 89 تا هفته دولت سال جاری حدود دو هزار و 500 پروژه عمرانی استانی، ملی استانی و ملی در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید که در سه دهه گذشته بی‌سابقه بوده است.

*اصفهان رتبه سی‌ام سرانه اعتبارات عمرانی را دارد
وی رتبه استان اصفهان را از لحاظ تخصیص اعتبارات عمرانی استانی در سال 90 هفتم عنوان کرد و ادامه داد: رتبه این استان همچنین از لحاظ سرانه اعتبارات عمرانی در جایگاه سی‌ام کشور قرار دارد.

*عملکرد وزارت نیرو در تخصیص آب ضعیف است
معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان همچنین در خصوص عملکرد وزارت نیرو در ارتباط با تخصیص آب زاینده‌رود گفت: وزارت نیرو در خصوص موضوع آب عملکرد ضعیفی داشته است و باید با دید کارشناسی‌تر وضعیت آب استان اصفهان را تحلیل و بررسی می‌کرد.  
وی خواستار تخصیص مصوبه 50 میلیارد تومانی برای جبران خسارت به کشاورزان اصفهانی شد و افزود: مدیریت استان و نمایندگان مجلس برای تحقق این امر تلاش‌های زیادی انجام دادند و منتظر تخصیص این اعتبار هستیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول