اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ‌شهرستان قم:

دهیاران با ماموران سرشماری همکاری کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای استان با ماموران سرشماری نهایت همکاری را داشته باشند.

دهیاران با ماموران سرشماری همکاری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای شهر قم، علی قاسمی ورجانی اظهار کرد: سرشماری نفوس و مسکن یکی از ماموریت‌های مهم دولت است که باید به خوبی تبیین شده و به درستی انجام پذیرد.
وی سرشماری را یکی از طرح‌های مهم کشوری و سطح کلان جامعه عنوان و تصریح کرد: دستیابی به توفیقات روز افزون در هر مجموعه، نظام و جامعه ای مشروط به داشتن اطلاعات دقیق است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان قم افزود: اگر در برنامه‌ریزی‌های آینده بخواهیم بدانیم که به چه تعداد مسکن، مدرسه، درمانگاه، تاسیسات آب، برق، گاز، مخابرات و... نیاز داریم مستلزم داشتن آماری دقیق است که امری مهم و اجتناب ناپذیر بوده و تحقق آن نیازمند عزم ملی است.
وی خاطرنشان کرد: دهیاران روستاها نقش اول و برتر را در حسن اجرای سرشماری در روستاهای خود دارند.  
قاسمی با بیان این که سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم الی 22 آبان‌ ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: دهیاران برای اطلاع‌رسانی، ارائه آمار و اطلاعات دقیق و درست مردم روستاها با آمارگیران همکاری لازم را داشته باشند.
نماینده قم در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنیم دهیاران در مدارس روستا حضور یافته و مسئله سرشماری را برای دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی کنند چون دانش‌آموزان مروجان خوبی برای خانواده‌ها هستند.
وی اضافه کرد: دهیاران باید در روستاها در مورد سرشماری اطلاع‌رسانی کنند به ویژه زمان حضور مامور سرشماری را به مردم اطلاع دهند تا در منزل حضور داشته باشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول