اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات و آمار استان زنجان خبر داد:

انجام سرشماری استان زنجان با مشارکت 1700 نفر

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات و آمار استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای کمک به انجام سرشماری نفوس و مسکن گفت: سرشماری در استان زنجان با مشارکت یک هزار و 700 نفر انجام می‌شود.

انجام سرشماری استان زنجان با مشارکت 1700 نفر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن امید امیرمقدم بعد از ظهر امروز در جلسه شورای عالی بانک‌ها با اشاره به در پیش بودن سرشماری نفوس و مسکن در کشور اظهار داشت: 114 هزار نفر در کشور در انجام سرشماری کمک می‌کنند.
وی افراد درگیر سرشماری در استان زنجان را یک هزار و 700 نفر اعلام کرد و افزود: سرشماری در کشور با مشارکت 20 هزار خودرو انجام می‌شود، که 300 خودروی آن در استان زنجان است.
مدیرکل اطلاعات و آمار استان زنجان تصریح کرد: سرشماری سراسری در کشور با فرمان رئیس جمهور آغاز می‌شود.
وی با اشاره به نامه ارسال شده از طرف استاندار به ارگان‌های اجرایی در راستای همکاری برای انجام سرشماری گفت: هنوز موردی از همکاری برای تامین خودروهای مورد نیاز انجام نشده است.
امیر مقدم با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن یک اقدام ملی است، افزود: بانک‌ها با در اختیار گذاشتن خودروهای لازم و همچنین نصب پیام‌های تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی می‌توانند به انجام سرشماری کمک کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول