اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پست ‌بانک خبر داد:

صدور 550 هزار پست ‌بانک کارت در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پست ‌بانک از صدور 550 هزار پست‌ بانک کارت در کشور خبر داد و گفت: برای تمام صاحبان حساب و مشمولان هدفمندی یارانه در روستاها پست ‌بانک کارت صادر می‌شود.

صدور 550 هزار پست ‌بانک کارت در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدحسن محبیان صبح امروز در آیین آغاز به کار پست‌ بانک شعبه شریعتی کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه پنجم توسعه باید 6 هزار دفت آی‌سی‌تی روستایی و 2 هزار دفتر شهری در کشور ایجاد شود.
وی با بیان اینکه در توسعه پست ‌بانک به حمایت و کمک‌های دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیاز است، افزود: سهیمه‌بندی استان‌ها به نحوی صورت می‌گیرد که 20 درصد برنامه پنجم توسعه کشور در سال نخست اجرایی شود.
محبیان برنامه اساسی پست‌ بانک را ایجاد سبد خدمات برای خانوارهای روستایی و شهری برشمرد و افزود: این مجموعه به نیابت از دستگاه‌های دولتی برای قبول مدرک، انواع نام‌نویسی و اشتراک‌ها گام برمی‌دارد.
وی تنوع خدمات در شعبه‌های پست ‌بانک، افزایش نقاط دسترسی و بانکداری الکترونیک را از دیگر برنامه‌های پست ‌بانک ذکر و عنوان کرد: تمام دفاتر روستایی زیر پوشش خدمات بانکداری الکترونیک، اینترنت بانک، موبایل بانکینگ، بانکداری همراه و ... قرار می‌گیرند.
محبیان از صدور 550 هزار پست ‌بانک کارت در کشور خبر داد و بیان کرد: برای تمام صاحبان حساب و مشمولان هدفمندی یارانه در روستاها پست ‌بانک کارت صادر می‌شود تا بتوانند از طریق شتاب دریافت و پرداخت را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه پست ‌بانک ایران دچار تحریم است، تصریح کرد: 135 کشور جهان دارای پست ‌بانک هستند و از این طریق خدمات متنوع بانکی، مالی و پستی را ارائه می‌کنند.
محبیان از انعقاد قرارداد با بیش از 20 کشور جهان برای انجام حواله ارزی تا سطح 10 هزار دلار خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با شبکه مطمئن و گسترده در جهان مشکلات ارزی را برطرف کنیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول