اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد زنجان صورت گرفت؛

کمک 9.5 میلیارد ریالی برای ازدواج مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در هفت ماهه گذشته بیش از 9.5 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به مددجویان زیر پوشش این نهاد کمک شده است.

کمک 9.5 میلیارد ریالی برای ازدواج مددجویان زنجانی
کمال حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان حمایت‌های خود را از نوعروسان در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه به این مددجویان ارائه می‌دهد.
وی بیان کرد: در هفت ماهه گذشته از سال‌جاری بیش از 9 میلیارد و 689 میلیون ریال تسهیلات در زمینه ازدواج به مددجویان زیر پوشش این نهاد اعطا شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: از مجموع کمک‌های صورت گرفته توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مبلغ یک میلیارد و 584 میلیون ریال مربوط به کمک‌های صورت گرفته از سوی خیران است.
وی همچنین میزان کمک‌های صورت گرفته در زمینه تامین جهیزیه به نوعروسان از ابتدای سال‌جاری را مبلغ 8 میلیارد و 680 میلیون ریال اعلام کرد.
حسنی یادآور شد: مبلغ مذکور در قالب کمک هزینه جهیزیه به 868 زوج جوان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اعطا شده است.
وی کمک‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در زمینه ازدواج را محدود به کمک‌های اعطایی به نوعروسان ندانسته و افزود: این نهاد کمک‌هایی را نیز به تازه دامادهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در قالب هدیه ازدواج اعطا کرده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مبلغ کمک‌های اعطا شده به تازه دامادهای زیر پوشش این نهاد را نیز 856 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: این میزان کمک به 428 تازه داماد اعطا شده است.
وی همچنین با اشاره به کمک‌های صورت گرفته در زمینه حمایت از سایر اقشار آسیب پذیر جامعه اذعان داشت: این کمک‌ها برای افرادی است که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نیستند.
حسنی تصریح کرد: سرانه اختصاص یافته به هر مددجو در زمینه کمک هزینه تامین جهیزیه 10 میلیون ریال است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اظهار داشت: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در زمینه حمایت از سالمندان زیر پوشش این نهاد نیز اقدامات بسیاری را انجام داده‌اند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان دایر کردن کلاس‌های آموزشی بهداشت فردی را از جمله برنامه‌های اجرا شده برای سالمندان زیر پوشش این نهاد عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزشی برگزار شده به صورت چهره به چهره و با حضور اعضای خانواده سالمندان صورت گرفته است.
حسنی همچنین اجرای طرح نشاط را نیز از دیگر برنامه های صورت گرفته در زمینه ارتقای امید به زندگی در سالمندان عنوان کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول