اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نکا خبر داد:

فعالیت 180 نفر در اجرای سرشماری نکا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نکا گفت: برای سرشماری نفوس و مسکن سال‌جاری 180 نفر در شهرستان نکا به‌کارگیری شدند.

فعالیت 180 نفر در اجرای سرشماری نکا
نجاتعلی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن از دوم آبان ماه سال جاری اظهار داشت: همین سرشماری در برنامه‌ریزی و آمار کشور بسیار موثر است و به همین جهت ارائه آمار دقیق از ضرورت‌های مهم در این سرشماری است.
وی افزود: این سرشماری یکی از سرشماری‌های کامل است که حتی روستاهای خالی از سکنه نیز آمارگیری می‌شود و برای فصول و زمانی که دارای سکنه هستند برای آن روستا برنامه‌ریزی می‌شود.
سلیمی با اشاره به این که فاصله‌های زمانی اجرای سرشماری در کشور از 10 سال به پنج سال کاهش یافته، از مردم خواست همکاری لازم را با ماموران اجرای طرح در راستای هر چه بهتر آن داشته باشند.
معاون اجرایی ستاد سرشماری شهرستان نکا گفت: در شهرستان نکا 180 نفر از عوامل اجرایی و آمارگیری شامل آمارگیر، بازبین، کارشناس بازبین، وسیله نقلیه، راننده و... بکارگیری شده‌اند تا برای جمع‌آوری آمار سرشماری نفوس و مسکن با این ستاد همکاری کنند.
سلیمی افزود: آمارگیرها پس از گذراندن دوره آموزشی دو هفته‌ای از 2 تا 22 آبان در شهرستان مشغول به آمارگیری می‌شوند.
وی با اشاره به زیرساخت‌های اولیه برای توسعه همه‌جانبه کشور و استان افزود: یکی از شاخص‌های مهم اعتباری در هر استان و شهرستان توجه به جمعیت است که براساس همین جمعیت می‌توان اعتبارات مناسب تعریف و زیرساخت‌های متناسب با آن فراهم کرد.
معاون فرماندار نکا ادامه داد: همکاری نیروهای انسانی، خودرو، تجهیزات و امکانات توسط مسئولان ادارات عملیاتی شده و قریب به اتفاق ادارات این همکاری را انجام داده‌اند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این سرشماری اطلاع‌رسانی به نیروهای تحت امر الزامی است و در همین رابطه نیز حضور تک‌تک افراد جامعه در سرشماری از ضرورت‌های لازم است که باید اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب انجام شود.
سلیمی در پایان اذعان داشت: با انجام این سرشماری و اطلاع یافتن از داشته‌های موجود و تامین نیازهای لازم برای پیشرفت و سرعت بخشی در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و... بسیار موثر است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول