اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه ستاد بحران فرمانداری بابل:

سیل و توفان در بابل 700 میلیون تومان خسارت زد

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه ستاد بحران فرمانداری بابل گفت: سیل در بابل بیش از 700 میلیون تومان خسارت به جا گذاشت.

سیل و توفان در بابل 700 میلیون تومان خسارت زد
محسن کبودفیروزجایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در پی بارش‌های شدید همراه با جاری شدن سیل طی دو روز گذشته علاوه بر خسارت مالی در بابل یک نفر نیز به شدت زخمی شد.
وی عنوان کرد: سیل در بابل‌کنار سبب رانش زمین و آبگرفتگی معابر، در بندپی غربی سبب از بین رفتن 30 اصله درخت و تخریب دو دستگاه ساختمان، در بخش لاله آباد سبب جاری شدن سیل، در بخش مرکزی سبب تخریب دو دستگاه ساختمان، در بخش گتاب سبب از بین رفتن ابنیه و زیرساخت‌ها و فضای سبز شده که در مجموع بیش از 600 میلیون تومان به بخش‌ها خسارت وارد شد.
کبودفیروزجایی بیان داشت: همچنین جاری شدن سیل در بابل سبب آبگرفتگی معابر و منازل، آتش‌سوزی و پاره شدن سیم برق، از بین رفتن کتابخانه، آتش‌سوزی منازل و افتادن تیر برق شد  که در مجموع بیش از  100 میلیون تومان به بابل خسارت وارد شد.
وی تصریح کرد: همچنین آبگرفتگی معابر و منازل و افتادن تیر برق‌ها در امیرکلا بیش از 60 میلیون تومان خسارت به جای گذاشت.
معاون عمرانی فرماندار بابل عنوان کرد: همچنین بر اثر افتادن چند اصله درخت بر روی چهار خودرو در بابل یکی از شهروندان به شدت زخمی شده است.
کبودفیروزجایی در پایان اذعان داشت: با شروع نخستین باران سیل آسا در بابل بلافاصله کمیته بحران با حضور ادارات مختلف در فرمانداری بابل تشکیل شده و برای خدمات‌رسانی به شهروندان بابلی در آماده باش کامل به سر می‌برند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول