اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گتوند:

57 نفر سرشماری گتوند را برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند گفت: در شهرستان گتوند قرار است 57 نفر مسئولیت اجرای سرشماری سال‌جاری را برعهده داشته باشند.

57 نفر سرشماری گتوند را برگزار می‌کنند
عباس نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: شهرستان گتوند آماده اجرای طرح سرشماری عمومی سال 90  است و مقدمات کار در این باره فراهم شده است.
وی افزود: بیش از 153 نفر در سامانه مربوطه ثبت نام کرده‌اند که بعد از برگزاری کلاس‌های آموزشی و برگزاری دو مرحله آزمون تعداد 57 نفر برای اجرای این طرح انتخاب و از روز دوم آبانماه همزمان با سراسر کشور شروع بکار خواهند نمود.
نوری تصریح نمود: همه تمهیدات لازم برای شروع و اجرای این طرح اندیشیده شده و تمام ادارات موظف به همکاری در اجرای هر چه بهتر این طرح شده‌اند ضمن اینکه در سطح شهرها و روستاهای تابعه نیز بروشور، تراکت، و بنرهای تبلیغاتی جهت اطلاع رسانی هر چه بهتر نصب شده است.
وی همچنین در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن به عنوان بزرگ‌ترین طرح آماری ملی که در سراسر کشور و به صورت همزمان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود مجموعه وسیعی از اطلاعات مورد نیاز برای برنامه‌ریزی طی ساله‌های بعد را فراهم می‌آورد.
معاون فرماندار گتوند افزود: با بکار گیری ظرفیت‌های موجود و همکاری همه  عوامل موجود در سازمان‌ها و ادارات  اجرایی،  می‌توان به اهداف کوتاه و بلند مدت این طرح دست پیدا کرد.
شهرستان گتوند در شمال خوزستان واقع است و بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول