اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین خبر داد:

حضور نشریات قزوین در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات قزوین از فراهم شدن امکان حضور نشریات محلی این استان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد.

حضور نشریات قزوین در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات
علی علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوم تا دهم آبان سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه نشریات سراسری، خبرگزاری‌ها و حتی رسانه‌های خارجی حضور می‌یابند و هر استان یک غرفه در اختیار دارد که متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و کارشناس مربوطه در آن حضور دارد.
رئیس خانه مطبوعات قزوین با بیان اینکه پیشنهاد استفاده از این غرفه را مطرح کرده‌ایم، اضافه کرد: حضور یک روزه اصحاب رسانه این استان برای بازدید از نمایشگاه مطبوعات تهران قابل قبول نیست زیرا هر روز افراد مختلفی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.
وی گفت: با توجه به این امر تمایل ما بر این است که تمام نشریات استان در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند اما با توجه به محدودیتی که وجود دارد و با داشتن تنها یک غرفه، این کار عملی نیست.
علیمحمدی ادامه داد: بنابراین پیشنهاد شد که این غرفه همزمان با اینکه در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نماینده رسانه‌های استان است، از آن برای حضور دو نشریه استان استفاده کنیم و در هفت روز 14 نشریه فعال استان در این نمایشگاه حضور یابند.
وی با اشاره به اثرات حضور نشریات استانی در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات تصریح کرد: نشریات استان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند آثار و توانمندی خود را به نمایش گذاشته و با اقدامات دیگر استان‌ها در حوزه مطبوعات و تیراژ نشریات، آشنا شوند.
وی گفت: با این اقدام، رقابت رسانه‌های قزوین از محدوده استان خارج شده و کشوری می‌شود، از این‌رو خانه مطبوعات در تلاش است تا زمینه حضور نشریات استان را در این نمایشگاه فراهم ‌کند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین مسئولان نشریات استان می‌توانند اقلام تبلیغاتی خود را که مرتبط با کار رسانه‌ای است در سطح گسترده در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات بین بازدیدکنندگان توزیع کنند.
رئیس خانه مطبوعات استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوم تا دهم آبان ماه در تهران برگزار می‌شود این آمادگی از سوی نشریات استان باید تا اول آبان ماه به خانه مطبوعات استان اعلام شود تا برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گیرد.
وی یادآور شد: در سال گذشته در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها کارشناس مربوطه حضور می‌یافت اما امسال این انتظار است نماینده‌ای از نشریات استان در غرفه حضور داشته باشند تا نشریات ‌خود را توزیع کرده و پاسخگوی سؤالات مراجعه‌کنندگان باشند.
علیمحمدی تأکید کرد: مدیران مسئول و یا سردبیران رسانه‌های استان قزوین از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول