اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خانواده ورزش گیلان؛

دارنده مدال آسیایی پرورش اندام گیلان تجلیل شد

خبرگزاری فارس: با حضور خانواده ورزش گیلان، بهنام مظفری تنها دارنده مدال برنز آسیایی پرورش اندام گیلان در رده سنی بزرگسالان تجلیل شد.

دارنده مدال آسیایی پرورش اندام گیلان تجلیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم تجلیل از مظفری عصر امروز با حضور با مدیرکل ورزش و جوانان و معاونان این اداره، خانواده بزرگ ورزش گیلان، ورزشکاران و مربیان رشته بدنسازی، پاورلیفتینگ و پرورش اندام در مجموعه ورزشی عضدی این شهر برگزار شد.
رئیس هیئت پرورش اندام و بدنسازی گیلان در این مراسم اظهار داشت: گیلان یکی از استان‌های با سابقه در رشته پرورش اندام است و 69 سال پیش این رشته ورزشی را آغاز و مسابقات ورزشی زیادی را در این رشته برگزار کرد.
محمد ذات‌پرور افزود: این هیئت در پنج رشته ورزشی شامل پرورش اندام، پاورلیفتینگ، مچ‌اندازی، بدنسازی و بادی‌کلاسیک فعالیت دارد.
وی گفت: این هیئت نیازمند حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان است تا بتواند از ورزشکاران و قهرمانان این رشته‌ها حمایت کند.
رئیس هیئت پرورش اندام گیلان از مسئولان ورزش استان خواست تا این هیئت را برای میزبانی مسابقات کشوری در 22 بهمن مورد حمایت مالی و معنوی قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: دو سال گذشته نیز در جریان رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی کشور که در رشت برگزار شده بود، حدود 400 ورزشکار در رقابت‌ها حضور یافتند که این تعداد شرکت کننده، هنوز یک رکورد در کشور محسوب می‌شود.
ذات‌پرور اذعان داشت: بهنام مظفری در وزن 80 کیلوگرم مدال برنز رقابت‌های پرورش‌اندام قهرمانی آسیا را در رده سنی بزرگسالان در کشور تایلند کسب کرد.
به گفته وی، مظفری نخستین ورزشکار گیلانی است که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این رده‌ سنی در رشته پرورش‌اندام مدال آسیایی را به ارمغان آورده است.
رئیس هیئت پرورش اندام گیلان، رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی آسیا در تایلند با قهرمانی قاطع ورزشکاران ایرانی به پایان رسید.
وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها که با حضور ورزشکاران 33 کشور آسیایی در سالن مرکز ورزش جوانان تایلند و ژاپن در حومه شهر بانکوک برگزار شد، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با 112 امتیاز مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول