اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوان مدال‌آور مازندرانی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته تربیت بدنی، شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری از بانوان قهرمان ساروی که در مسابقات ورزشی چین و ترکیه مقام برتر جهانی را کسب کردند تجلیل به عمل آوردند.

بانوان مدال‌آور مازندرانی تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رئیس شورای اسلامی شهر ساری بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان ورزشی که در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد با بیان اینکه بانوان ورزشکار مازندرانی از افتخارآفرینان عرصه جهانی هستند، اظهار داشت: سال‌های اخیر تغییر نگرش مسئولان و جامعه موجب شد تا در بحث ورزش قهرمانی جایگاه بانوان تثبیت شود و این امر تنها با تلاش ورزشکاران زن در سطح کشور محقق شد.
فرامرز نقیبی افزود: برای داشتن جامعه‌ای سالم باید مادران و دختران سالمی داشته باشیم که ایجاد فضاهای ورزشی از سوی شهرداری‌ها زمینه رشد فرهنگی را در بحث همگانی شدن ورزش فراهم می‌کند.
وی با اشاره به اینکه 20 سال در عرصه ورزشی دستی در آتش دارم و تاکنون اینگونه افتخارآفرینی‌های بانوان را در رقابت‌های ورزش حس نکردم، تصریح کرد: سال‌های اخیر افتخارآفرینی‌های بانوان ورزشکار موجب شد تا تنها تجلیل‌ها مختص مردان ورزشکار نباشد بلکه بخشی از مدال آوران ورزشی استان بانوان ورزشکار هستند.
نقیبی خاطرنشان کرد: شورای شهر ساری به توسعه فضاهای ورزش اهمیت می‌دهد و مصوبات این نهاد غیردولتی موجب شد تا شهرداری ساری در مناطق مختلف مرکز استان سالن‌های چند منظوره ورزشی احداث کند.
وی توسعه ورزش را عامل پیشگیرانه از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: هرچه ورزشکار بیشتر و توسعه فضاهای ورزشی افزایش یابد از اعتیاد فاصله می‌گیریم.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ساری نیز گفت: ارتقای ورزش بانوان در جامعه محسوس است و کسب سهمیه پاراالمپیک از سوی ورزشکار زن مازندرانی در سطح کشور افتخار بزرگی است که ساروی‌ها از آن بهره بردند.
سید علی بهروش افزود: شورای شهر از ابتدای فعالیت تاکنون توجه ویژه‌ای به امر ورزش به ویژه توسعه فضاهای ورزشی در مرکز مازندران داشته است که در این باره احداث سالن‌های ورزشی چند منظوره، سالن کشتی، والیبال، شطرنج، ورزش‌های رزمی، فوتبال، فوتسال و پینگ پنگ را در فعالیت‌های خود ثبت کرده است.
وی یادآور شد: توجه به ورزش از وظایف ذاتی شهرداری و شورای اسلامی شهر است و انتظار می‌رود با مصوبه شورا، سالن‌های ورزشی ویژه بانوان در ساری احداث شود.
رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر ساری نیز گفت: قوت قلب و امدادرسان ورزشکاران در صحنه‌های ورزشی ائمه اطهار هستند که با تمسک به اهل بیت(ع) توانستند سخت‌ترین رقبای خود را در عرصه های جهانی غلبه کنند.
مهدی رضایی فرح آبادی افزود: برای داشتن ورزشکاران خوب نیازمند زیرساخت‌های مناسب ورزشی برای این اقشار هستیم و دیده می‌شود بسیاری از قهرمانان جهان از سالن‌های فاقد هرگونه رفاه ورزش بیرون می‌آیند.
وی ادامه داد: اراده و ایمان و نیز تلاش بی‌وقفه ورزشکاران آنها را در عرصه‌های جهانی نام‌آور می‌سازد.
رضایی با اشاره به اینکه توسعه فضاهای ورزشی در محلات و مناطق شهری می‌تواند برای روی آوردن جوانان به این کار فرهنگی ایجاد انگیزه کند، خاطرنشان کرد: شهرداری و تربیت بدنی در تعاملی دوسویه در ایجاد فضاهای ورزشی محلات بکوشند.
وی اذعان داشت: برخی اراضی ملی در اختیار منابع طبیعی وجود دارد که می‌تواند با تغییر کاربری به فضاهای ورزشی و سالن‌های اختصاصی رشته‌های مختلف اختصاص یابد.
به گزارش فارس، شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری از بانوان قهرمان ورزشی، ملیحه فضلی دارنده مدال طلای جهانی ترکیه در رشته ووشو، اعظم السادات رضایی و عالیه محمودی دارنده مدال برنز چین در رشته تیراندازی و نیز مونا اصغری دارنده مدال برنز جودو لبنان به ترتیب از نفر اول چهار سکه طلا و بقیه دو سکه طلا تجلیل کردند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول