اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال خانواده ورزش گیلان؛

قهرمانان آسیایی واترپلو گیلان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: قهرمانان آسیایی شنا و واترپلو گیلان با استقبال خانواده بزرگ ورزش استان در رشت تجلیل شدند.

قهرمانان آسیایی واترپلو گیلان تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو گیلان در جریان مراسم تجلیل از مدل‌آوران شنا و واترپلو آسیا در ورزشگاه شهید عضدی رشت اظهار داشت: علی رنجبر و محمد سالمی ورزشکاران گیلانی عضو تیم ملی واترپلو جوانان ایران در مسابقات آسیایی اندونزی به همراه دیگر ملی‌پوشان عنوان قهرمانی آسیا را کسب کردند.
پرویز گلریز ارم‌ساداتی افزود: این دو ورزشکار در تمام دیدارهای تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در رقابت‌های آسیایی حضور داشتند.
به گفته وی، تیم واترپلو جوانان زیر 17 سال کشورمان در مسابقات اندونزی که در شهر "پالم بانگ" اندونزی برگزار شد با برتری در مقابل تیم‌های هند، قزاقستان، سریلانکا و قطر در مرحله گروهی، شکست تیم سنگاپور در یک چهارم نهایی و پیروزی مقابل کویت در نیمه نهایی، به دیدار فینال هفتمین دوره مسابقات رده‌های سنی و عموم آسیا دست یافتند.
این مسئول بیان کرد: تیم کشورمان در فینال واترپلو در دیداری نزدیک مقابل تیم مدعی ازبکستان با ارائه نمایشی قابل قبول با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد تا به‌عنوان تیم نخست آسیا به مسابقات واترپلو جوانان جهان که سال آینده به میزبانی استرالیا برگزار خواهد شد، راه یابد.
وی با تبریک کسب مقام قهرمانی مسابقات اندونزی و صعود به رقابت‌های جهانی استرالیا خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم جوانان با تلاش و کار بیشتر خود را برای مسابقات جهانی آماده می‌کنند.
گلریز ارم‌ساداتی یکی از اساسی‌ترین مشکلات این هیئت را نداشتن استخر استاندارد عنوان کرد و ادامه داد: میزبانی مسابقات واترپلو کشور در استخر بنادر و کشتیرانی بندرانزلی برگزار می‌شود.
به گفته وی، فصل جدید سوپر لیگ واترپلو باشگاه‌های کشور از 19 آبان امسال با حضور 12 تیم در یک گروه آغاز می‌شود و نماینده گیلان در نخستین دیدار خود 20 آبان مهمان نفت‌گاز امیدیه است.
به گزارش فارس، محمد اژدری شناگر ملی‌پوش گیلانی نیز در مسابقات شنا آسیا در 50 متر پروانه و بهبود رکوردهای شخصی شناگران کشورمان به کار خود در هفتمین دوره رقابت‌های شنای رده‌های سنی و عموم آسیا پایان داد و مورد استقبال خانواده ورزش استان قرار گرفت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول