اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از استان مرکزی و در سال تحصیلی جاری؛

20 هزار دانش‌آموز به اردوی ‌راهیان نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از اعزام 20 هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان به اردوهای راهیان نور در سال تحصیلی جاری خبر داد.

20 هزار دانش‌آموز به اردوی ‌راهیان نور اعزام می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیف‌الله کریم‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد 18 هزار و 300 نفر دانش‌آموز و مابقی فرهنگی هستند که در قالب 6 لشکر اعزام خواهند شد.
وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته تنها هفت هزار نفر از دانش‌آموزان دوم دبیرستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند که امسال بر اساس تصمیم شورای آموزش و پرورش تمام  دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان در این طرح شرکت خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه دانش‌آموزان پسر از 25 مهرماه به مدت سه روز در این اردو شرکت خواهند کرد، ادامه داد: اعزام دانش‌آموزان دختر نیز از بهمن ماه آغاز خواهد شد.
کریم‌زاده گفت: این دانش‌آموزان در قالب 56 کاروان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
وی کسب مهارت، آموختن نظم و انضباط به دانش‌آموزان، کسب مهارت‌های همزیستی، بازدید از شهرها، افزایش معنویت را از دستاوردهای دیگر این اردوها عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: در سال‌های ابتدایی این طرح تنها یک هزار و 500 نفر و در سال گذشته هفت هزار نفر از دانش‌آموزان با جانفشانی‌ها و ‌ایثارگری‌‌های رزمندگان آشنا شده و امسال 20 هزار نفر از دانش‌آموزان با این ارزش‌ها آشنا خواهند شد که این آشنایی تحول مثبتی در مسائل تربیتی دانش‌آموزان ایجاد خواهد کرد.
کریم‌زاده تاکید کرد: آموزش و پرورش تنها به مسئله تعلیم دانش‌آموزان فکر نمی‌کند بلکه به مسائل تربیتی آنها نیز توجه ویژه‌ای دارد.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان خاطرنشان ساخت: در جنگ نرم دشمنان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بیش از سایر بخش‌ها مورد توجه دشمنان هستند که خوشبختانه امروز سپاه بازوی توانمند آموزش و پرورش در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی سرانه اختصاص یافته به ازای هر دانش‌آموز در این طرح را 70 هزار تومان اعلام کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول