اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر خبر داد:

اعزام 420 دانش‌آموز نوشهری به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر از اعزام 420 دانش‌آموز پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام 420 دانش‌آموز نوشهری به اردوی راهیان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی ظهر امروز در مراسم اعزام ۴۲۰ دانش‌آموز شهرستان نوشهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: امروز سعادت بزرگی نصیب شما جوانان شد تا قدم به سرزمین مقدسی بگذارید که یادآور رشادت‌ها و شهامت‌های جوانان و پدران و دوستانی است که شجاعانه در مقابل استکبار ایستادند.
وی تصریح کرد: این شجاعت و دلاوری در مقابل یک کشور خاص نبود بلکه ایستادگی در مقابل تفکری بود که به دنبال نابودی تفکر اسلامی بود.
قمی با تاکید بر این که این سفر معنوی با دیگر سفرها متفاوت است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که این سرزمین مقدس قدمگاه قطره قطره خون کسانی است که جانشان را در طبق اخلاص گذاردند تا ما امروز در امنیت و آرامش به سر بریم، بر شما جوانان واجب است تا با وضو و نیت خالص پای در این مکان مشرف بگذارید.
فرماندار نوشهر در پایان با بیان این که این سفر می‌تواند روحیه و نشاط معنوی خاصی در جوانان ایجاد کند، خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی برنامه خوبی است که در سراسر کشور در حال اجرا است.
وی در پایان اذعان داشت: اگر این جوانان چشم سر را ببندند و با چشم دل قدم به این اماکن متبرک  بگذارند و راه و سیره شهدا را سرلوحه اعمال خود قرار دهند، بدون شک می‌توانند شاهد موفقیت‌های بسیاری در تمام صحنه‌های زندگی خود باشند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول