اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری خوزستان خبر داد:

سینماهای اکسین و بهمن اهواز در اختیار دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: معاون سینمایی حوزه هنری خوزستان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته سینماهای بهمن و اکسین اهواز با تخفیف ویژه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرند.

سینماهای اکسین و بهمن اهواز در اختیار دانش‌آموزان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، مهدی آقاکوچک‌زاده اظهار داشت: در سه ماهه آخر سال گذشته با انتخاب سینما بهمن به عنوان سینما کودک و نوجوان اهواز و حمایت معاون آموزش و پرورش استان خوزستان، شاهد بازخوردهای امیدوار کننده‌ای بودیم از این رو با شروع سال تحصیلی جدید موضوع را دوباره پیگیری کردیم. 
وی افزود: اگر چه تشریح نتایج این مذاکرات مستلزم انجام جلسات بیشتر است، ولی برای آغاز کار، اکران دو فیلم «یه حبه قند» که بنا به تشخیص وزارت آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان مقطع تحصیلی راهنمایی و دبیرستان مناسب است و فیلم «تپلی» را که با فضای موزیکال و شاد همراه است برای مقاطع پیش دبستانی و دبستان در نظر گرفتیم. 
این مقام مسئول ادامه داد: معتقدم حمایت از سینمای کودک و نوجوان منحصرا متوجه آموزش و پرورش نیست و مراکزی چون سازمان بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان، بسیج دانش‌آموزی، امور فرهنگی مساجد و... نیز جزو جامعه‌های هدف ما محسوب می‌شوند که البته نقش خانواده‌ها نیز در حمایت از سینمای کودک و نوجوان غیر قابل انکار است.
آقاکوچک‌زاده گفت: بلیت سینما برای دانش‌آموزان با هماهنگی مدارس به صورت نیم بها عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به اتمام ویژه برنامه جنگ شادی ۹۰ در سینما اکسین، خانواده‌ها نیز از پنجشنبه و جمعه این هفته می‌توانند در سانس فوق‌العاده ۱۰ شب سینما اکسین با ارائه کارت تخفیف شبهای پائیزی بلیت را به صورت نیم بها تهیه کنند.
هم اکنون فیلم «یه حبه قند»، به کارگردانی سیدرضا می‌رکریمی، در سینما اکسین هواز و فیلم شاد و موزیکال «تپلی» در سینما بهمن (فلسطین سابق) در حال اکران هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول