اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن هیئت والیبال استان اصفهان:

پله‌های ترقی را با سرمایه‌گذاری بیشتر طی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: بازیکن هیئت والیبال استان اصفهان گفت: با توجه به استعداد‌های درخشانی که در رشته والیبال استان وجود دارد، به طور حتم سرمایه‌گذاری بیشتر از طرف فدراسیون، این رشته را به اوج خود می‌رساند.

پله‌های ترقی را با سرمایه‌گذاری بیشتر طی می‌کنیم
مائده برهانی بازیکن هیئت والیبال استان اصفهان که به مدت سه سال پیراهن تیم ملی را نیز بر تن کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از مواردی که بانوان والیبالیست‌های ایرانی به آن احتیاج دارند، برگزاری اردو‌های تمرینی با سایر کشور‌های قدرتمند در این رشته ورزشی است تا آنجا بتوانند استعداد‌های بالقوه خود را شناسایی و از این تجربه گرانبها در مسابقات جهانی بیشترین استفاده را ببرند.
وی با بیان اینکه در سال جاری به احتمال زیاد با تیم گیتی‌پسند اقدام به بستن قرار داد می‌کند، تصریح کرد: در مورد بستن شرایط قرارداد برخی پیشنهاد‌ها بین تیم گیتی پسند و والیبالیست‌های دعوت شده به این باشگاه رد و بدل شده که در صورت موافقت این پیشنهادات و همچنین تایید نهایی فدراسیون والیبال، بر سر میز قرار داد می‌نشینیم.
والیبالیست هیئت والیبال استان اصفهان دخالت باشگاه گیتی‌پسند را در رشته‌هایی مانند والیبال بسیار با ارزش توصیف کرد و اظهار داشت: امیدوارم با دخالت باشگاه‌هایی مانند گیتی‌پسند در رشته والیبال این ورزش از حالت تک ‌قطبی باشگاه ذوب آهن خارج شده و بتواند مسیر واقعی خود را در استان اصفهان پیدا کند.
وی که به همراه تیم ملی والیبال به مقام هشتم آسیا و ششم جام باشگاه‌های آسیا رسیده است در مورد کیفیت کاری هیئت والیبال استان اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت ورزشی اصفهانی‌ها همواره در سطح کشور زبانزد بوده است، تاکید کرد: در همین‌جا لازم است از خانم ابن‌یمین به دلیل زحمات دلسوزانه ایشان تقدیر و تشکر کنم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول