اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس:

ساخت فضای ورزشی ویژه بانوان توسعه یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت فضای مناسب ورزشی برای بانوان باید در دستور کار مسئولان قرار گرفته تا با گرایش بانوان به ورزش، شاهد جامعه‌ای زنده و پویا باشیم.

ساخت فضای ورزشی ویژه بانوان توسعه یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، با حضور مسئولان و ورزشکاران، ظهر امروز نخستین جشنواره هنر ورزش‌های رزمی و نمایشی در نکا برگزار شد.
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در مراسم برگزاری این جشنواره در سالن سردار طوسی نکا گفت: توجه به امر ورزش به عنوان یکی از ضرورت‌های مهم جامعه باید مورد توجه باشد.
وی افزود: اکنون در شهرستان نکا، با ساخت و سازهای مختلف در ورزش، توجه شایانی به این مهم شده است که باید در کنار ساخت وساز اماکن ورزشی به ورزش قهرمانی و پهلوانی نیز توجه شود.
مقیمی در سخنانی با تاکید بر توجه به ورزش بانوان در شهرستان خاطرنشان کرد: بانوان به عنوان اعضای این جامعه، نیازمند توجه بوده و باید در امر ورزش آنان تسریع شود.
این مسئول ادامه داد: باید نگاه به ورزش بانوان تغییر کرده تا با افزایش توجه به ورزش بانوان شاهد بالندگی و پویایی در جامعه باشیم.
مقیمی یادآور شد: با توجه به ورزش بانوان می‌توان شاهد توسعه پایدار در جامعه و  ایجاد نشاط در جامعه بود.
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساخت فضای مناسب ورزشی برای بانوان باید در دستور کار مسئولان قرار گرفته تا با گرایش بانوان به ورزش، شاهد جامعه‌ای زنده، پویا  و با نشاط  باشیم.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای بانوان به ‌عنوان نیمی از جمعیت تاثیرگذار کشور و جامعه روستایی به ‌عنوان قشری محروم در زمینه ورزش، نیازمند خرد جمعی، همدلی و همکاری است که باید در این راستا با همکاری همه جانبه مسئولان عملیاتی شود.
رئیس اداره تربیت بدنی نکا نیز در این مراسم گفت: همگانی کردن ورزش در جامعه و ایجاد بسترهای لازم در این زمینه از جمله وظایفی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
حسین بریمانی ابراز داشت: باید با ایجاد فضای مناسب برای عمومی کردن ورزش، ارتقای سطح سلامتی و ایجاد شادی و نشاط حرکت کنیم که در این رابطه  برنامه‌ریزی‌های لازم انجام و در دست اقدام و بررسی است.
وی یادآور شد: در این جشنواره هیئت‌های مختلف ورزشی جودو، کاراته، تکواندو، ووشو، رزم سلطان، رزمین( سبک نینجا) به اجرای حرکات نمایشی می‌پردازند.
بریمانی اذعان داشت: به ورزش‌های رزمی به دلیل ظرافت‌ها و زیبایی که در آن نهفته است، هنرهای رزمی نیز گفته می‌شود تا هنر ورزش مورد توجه قرار گیرد.
بریمانی در پایان هدف از برگزاری این جشنواره را، هدف بخشی به ورزش‌های رزمی، ارائه کارهای انجام شده و سبک‌های مختلف ورزش رزمی به جامعه و تشویق جوانان به امر ورزش و ایجاد تندرستی در جامعه و ترویج هنرهای رزمی به شکل کاملا حرفه‌ای و علمی عنوان کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول