اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

فضای اختصاصی تفریحی برای بانوان در گلستان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: متاسفانه فضایی اختصاصی تفریحی برای بانوان در گلستان وجود ندارد.

فضای اختصاصی تفریحی برای بانوان در گلستان وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فائزه عبدالهی در گردهمایی زنان فرهیخته گرگان با بیان اینکه برنامه‌ها در حوزه زنان باید همه زنان مسلمان را مخاطب قرار دهد، اظهار داشت: بسیاری از مخاطبان ما به ادارات مراجع نمی‌کنند و ما باید جاذبه‌هایی ایجا سازیم تا بتوانیم آنها را از برنامه‌های خود آگاه کنیم.
وی با بیان اینکه باید در این خصوص فضاسازی داشته باشیم، افزود: تمام استان‌ها فضایی تفریحی برای بانوان خود اختصاص داده‌اند اما متاسفانه در گلستان تاکنون چنین فضایی به وجود نیامده تا بتوان در چنین بسترهایی پیام‌های خود را به زنان مسلمان برسانیم.
عبداللهی تصریح کرد: در این نشست‌ها باید همه را مخاطب قرار داد و برایشان برنامه‌ریزی کرد.
عضو شورای شهر گرگان افزود: این جمعیت باید خوراک فکری همه دستگاه‌ها را در این حوزه فراهم کند و آخرین اطلاعات جامعه زنان را در این جلسات ارائه دهیم و بعد از آن برای رفع مشکلات و معضلات این عرصه برنامه‌ریزی داشته باشیم.
در ادامه این نشست یکی دیگر از فعالان عرصه دینی بانوان گفت: متاسفانه تا زمانی که انسان‌ها طبقه‌بندی می‌شوند و بر اساس علایق سیاسی و گروهی مسائل مطرح می‌شود نمی‌توانیم در عرصه دینی فرهیخته تربیت کنیم.
عالیه یعقوب‌زاده اظهار داشت: اتاق فکری که تکلیفی اجرا می‌شود نمی‌تواند مشکلی را حل کند چرا که مسائل دینی باید به صورت خودجوش و مردمی مطرح شود. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول