اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر؛

مسابقات دوومیدانی بانوان کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات دوومیدانی بانوان استان کرمان به میزبانی رفسنجان در ورزشگاه تختی این شهر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات دوومیدانی بانوان کرمان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدرضا باقری دبیر هیئت دوومیدانی رفسنجان در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات بانوان استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هیئت دوومیدانی استان کرمان با ابراز رضایت کامل از میزبانی رفسنجان در این سری از رقابت‌ها، خواستار میزبانی شهر رفسنجان در رقابت‌های بعدی شده است.
وی در تشریح نتایج مسابقات اظهار داشت: در رده سنی بزرگسال این رقابت‌ها در دو  100 متر سپیده دریایی از شهر سرچشمه، ندا رجبی و سمیه توکلی از کرمان به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.
وی افزود: در دو 400 متر سحر جبریه از کرمان، مهلا اکبرپور از رفسنجان و مهدیه قاسمی از کرمان، دو  800 متر اسدی‌زاده از کرمان، یزدی از سیرجان و جبریه از کرمان و در پرتاب وزنه در رده سنی بزرگسال افسانه قطبی و الناز ملکی از کرمان و آزاده نبی‌زاده از رفسنجان به ترتیب اول تا سوم شدند.
دبیر هیئت دوومیدانی رفسنجان بیان کرد: همچنین در رده سنی جوانان در دو 100 متر بهناز بلوچ‌زاده از کرمان، فاطمه دریایی از سرچشمه و ریحانه مختاری از کرمان و 400 متر مهرانگیز اخگر، صنم اسدی از رفسنجان و زینب رسا از کرمان اول تا سوم شدند.
باقری خاطرنشان کرد: در دو 800 متر راضیه خالقی از کرمان، فریبا مطهری و مهتاب پورحسینی از رفسنجان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در پرتاب وزنه جوانان نیز زهرا رسا از کرمان، بهاره خادمی‌نژاد از بم و ملیکا وطن‌پرست از سیرجان نفرات اول تا سوم شدند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول