اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت اعلام کرد:

کاهش 78 درصدی تصادفات در جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: در پنج ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 78 درصد کاهش تصادفات را در شهرستان جیرفت داشتیم.

کاهش 78 درصدی تصادفات در جیرفت
‌ابراهیم غنچه پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به مصوبه مجلس برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در روستاهای دارای بیش از 20 خانوار اظهار داشت: این امر نیازمند همت همگانی و همکاری هرچه بیشتر مردم با مأموران سرشماری است.
غنچه‌پور تصریح کرد: جوانان باید با تفکر و بینش خود، دشمنان قسم خورده انقلاب را مانند گذشته شکست دهند.
وی با اشاره به توطئه دشمنان برای رواج اعتیاد به مواد مخدر به ویژه مواد مخدر جدید در بین جوانان‌ گفت: مواد مخدر صنعتی تا 180 برابر هروئین قدرت تخریب دارند.
غنچه‌پور به عملکرد دولت و دستگاه‌های اجرایی اشاره و خاطر‌نشان کرد: عزت، نشاط و پاکدامنی در کار مسئولان نشانگر عملکرد بالای دولت و دولتمردان است.
وی‌ اقتدار و عزت انقلاب اسلامی ایران را حاصل خون شهدا برشمرد و بیان داشت: اکنون ما در یک سرزمین پاک و در یک مقطع تاریخی عالی قرار داریم.
غنچه‌پور بیان کرد: کشور ما پیش از پیروزی انقلاب، کاملا وابسته به قدرت‌های استکباری بوده و آنها اجازه تولید و استقلال را به ما نمی‌دادند.
وی گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران با صدور نفت، مصرف کننده کالاهای لوکس خارجی بود.
فرماندار جیرفت اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب، قدرت‌های استکباری به وسیله ایادی داخلی خود از بروز استعدادها و توانمندی‌های ایرانیان جلوگیری می‌کردند تا ایران همیشه عقب مانده بماند.
وی افزود: با آغاز انقلاب و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی زمینه‌های بروز استعدادهای ایرانیان فراهم شد و پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف بیانگر این موضوع است.
وی تصریح کرد: دشمنان با اقدامات مختلف خود از جمله جنگ تحمیلی، اعمال تحریم‌ها، ترور شخصیت‌ها و اقداماتی از این جمله نتوانستند جلوی پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف را بگیرند.
غنچه‌پور خاطرنشان کرد: برای رسیدن کشور به جایگاه کنونی تلاش‌های زیاد و روزهای سختی پشت سر گذاشته شده که باید همواره قدردان نعمت جمهوری اسلامی باشیم.
وی عنوان کرد: پیشرفت‌های ملت ایران، خواب را از چشم دشمن گرفته است و باید مطمئن باشیم که به سرعت به جایگاهی می‌رسیم که فضای اسلام حاکم بر جهان می‌شود.  
غنچه‌پور از رئیس جمهور ایران به عنوان فردی پر‌تلاش یاد کرد و گفت: باید از فرصت‌ها و ارزش‌های این نظام اسلامی هرچه بیشتر استفاده و حراست کنیم.
وی بیان کرد: دولت‌های نهم و دهم کارهایی را انجام داده که هیچ یک از دولت‌های قبل موفق به انجام آنها نشده‌اند.  
غنچه‌پور‌ اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، بهینه‌سازی سوخت و اجرای اصل 44 قانون اساسی را از جمله اقدامات دولت دانست و گفت: دولت با توکل به خداوند و با همراهی و مشارکت مردم موفق به خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم شده است.
وی با اشاره به اینکه عملکرد دولت بر کسی پوشیده نیست، افزود: احداث جاده‌های مواصلاتی زیاد، احداث 15 هزار مسکن روستایی، احداث ۲ هزار و 42 واحد مسکن مهر از جمله اقدامات دولت در شهرستان جیرفت است.
غنچه‌پور ارتقای جیرفت به شهر دانشگاهی با داشتن 19 هزار دانشجو و ارتقای ادارات مختلف را از جمله دیگر اقدامات دولت در شهرستان جیرفت دانست و گفت: باید قدردان خدمات و تلاش‌های دولت بود.
فرماندار جیرفت اظهار داشت: البته افرادی در صدد تضعیف دولت هستند و نباید اجازه دهیم این افراد پیروز شوند.
غنچه‌پور گفت: پلیس راه جیرفت توانسته رتبه نخست را در کاهش تصادفات و تعداد فوت شدگان این حوادث به خود اختصاص دهد.
وی بیان داشت: در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 78 درصد کاهش تصادفات را داشته‌ایم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول