اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم سال صورت می‌گیرد

افزایش ارتقای کیفیت نان در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرشرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: در شش ماه دوم سال جاری کیفیت نان در آذربایجان غربی ارتقا می‌یابد.

افزایش ارتقای کیفیت نان در آذربایجان غربی
هوشمند جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تاکید بر ارتقای شاخص‌های کیفیت نان در استان، اظهار داشت: کیفیت نان متشکل از مولفه‌های مختلفی است که از آن جمله می‌توان به کیفیت گندم، آرد و حمل آن را مرحله تولید گندم تا تبدیل آن به آرد و ارائه آن به نانوایی‌ها اشاره کرد.
وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال جاری افزایش کیفیت آرد و نان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، ‌تصریح کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه آگاهی‌رسانی به مردم در راستای مولفه‌های آرد با کیفیت نیز در شش ماه دوم سال جاری انجام می‌شود.
این مسئول اعلام کرد: جلسات مختلفی با انجمن صنفی کارخانه‌ها و ارائه گندم با کیفیت به کارخانه‌ها توسط شرکت بازرگانی و خدمات دولتی منطقه 8 آذربایجان غربی انجام می‌گیرد.
جوادی با بیان اینکه استفاده از گندم مرغوب نیز در این زمینه حائز اهمیت است، ادامه داد: گندم مرغوب و با کیفیت از استان‌های گلستان و اردبیل خریداری شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 10 هزار تن گندم از استان‌های مذکور خریداری شده است، گفت: این گندم‌ها با گندم‌های موجود در استان اختلاط می‌شوند تا مرغوبیت آرد تولیدی بالا رود.
مدیرشرکت غله و بازرگانی دولتی منطقه 8 آذربایجان غربی، پخت نان با مرغوبیت بالا را مستلزم وجود نیروی انسانی ماهر، فن‌آوری مطلوب گندم، نگهداری و حمل از مرحله تولید تا کارخانه آردسازی دانست و اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفیت نان باید تمام این موارد مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول