اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

مردم لیبی بدانند ناتو ناجی این کشور نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمنان گفت: مردم لیبی باید به خوبی بدانند که ناتو ناجی این کشور نیست و خودشان مهم هستند.

مردم لیبی بدانند ناتو ناجی این کشور نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در آیین وحدت‏بخش نمازجمعه که با حضور پرشور مردم سمنان برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور لیبی اظهار داشت: فرار دیکتاتور این کشور جای بسی خوشحالی دارد اما مردم لیبی باید با بصیرت باشند و بدانند که نیروهای ناتو نمی‏توانند آنها را نجات دهند بلکه ناجی واقعی کشورشان خودشان هستند.
وی گفت: خصوصیات رفتاری دیکتاتور سابق لیبی جای تامل دارد و این رهبر غیرمردمی همواره به کشور و ملت خود خیانت کرده است و نمودهای این خیانت را در طول سالیان دراز در این کشور می‏توان دید.
امام جمعه سمنان ادامه داد: 50 هزار نفر در کشور لیبی در راه آزادی و استقلال کشورشان و سرنگون ساختن دیکتاتور این کشور تاکنون جان داده‏اند و با توجه به انقلاب‏هایی که اکنون در جهان به راه افتاده است، مردم این کشور باید بدانند که تنها راه نجات آنها پایداری و مقاومت و ایستادگی در راه مبارزه با طاغوت است.
شاهچراغی اضافه کرد: ناتو همواره در کشورهایی که ورود پیدا کرده است، می‏خواهد جای پایی مطمئن برای آمریکا و برخی دول استکباری دیگر باز کند و مردم لیبی باید نسبت به این دسیسه نیروهای بین‏المللی آگاهی داشته باشند و به راحتی فریب نخورند.
امام جمعه سمنان تصریح کرد: بحرین نیز این روزها وضع چندان خوبی ندارد و مردم این کشور فوج فوج کشته و زخمی می‎شوند و سازمان‏های مدعی حقوق بشر باید به حوادث این کشور بیشتر توجه کنند.
شاهچراغی تاکید کرد: مردم بحرین در آستانه پیروزی قرار دارند و فقط باید ایستادگی و مقاومت داشته باشند و به آینده دیکتاتورهای جهان نظیر قذاقی بنگرند و در راه مبارزه با ثبات قدم بیشتری گام بردارند.
وی همچنین به سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیع در 88 سال قبل به دست وهابیان اشاره کرد و گفت: اهانت به مقدسات مسلمانان همواره یکی از ترفندهای دشمن هنگام اضمحلال بوده است و آنها در همیشه تاریخ خواسته‏اند که قلوب مسلمانان را جریحه‏دار کنند.
امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به سالروز شهادت شهیدان آیت‏الله قدوسی و آیت‏الله دستجردی که به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند، یاد این دو شهید بزرگوار را گرامی داشت.
شاهچراغی همچنین از حضور پرشور مردم شهرستان سمنان در راهپیمایی روز قدس و نماز پرشکوه عید سعید فطر قدردانی کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول