اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دانشگاه قم:

ملت لیبی به صف راهپیمایان روز قدس بپیوندد

خبرگزاری فارس: قائم مقام دانشگاه قم با اشاره به خیزش‌های اسلامی در جهان گفت: ملت لیبی با ابراز همدردی با مردم فلسطین به جمع معترضین استکبار در روز قدس بپیوندد تا به زودی شاهد شادمانی مردم فلسطین باشیم.

ملت لیبی به صف راهپیمایان روز قدس بپیوندد
رضاحسین گندمکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و اظهارداشت: اکنون که بیداری اسلامی جهان را در نوردیده ملت‌های مسلمان نیازمند حمایت و همیاری دیگر مردم جهان هستند تا بتوانند به این راه ادامه دهند.
وی با تاکید بر اینکه نباید نامگذاری روز قدس از جانب بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را امری ساده نگریست بیان کرد: امام خمینی (ره) با آینده‌نگری وتیزبینی در تلاش بود تا انسجام و اتحاد مسلمانان را در سطح جهان تحکیم بخشد.
قائم مقام دانشگاه قم بابیان اینکه امروز اسرائیل قدرت سابق را ندارد، گفت: با خیزش اسلامی پایگاه‌های این رژیم در سطح جهان متزلزل شده و هم‌پیمانان او یک به یک به دست مسلمانان به زیر کشیده شدند که این موضوع ترس فراوانی را برای این رژیم جعلی در جهان به همراه داشته است.
وی مصر را از هم‌پیمانان قدرتمند رژیم صهیونیستی در جهان اسلام دانست و تصریح کرد: امروز که حکومت مصر متلاشی شده‌است مردم مصر به اسرائیل انزجار بیشتری نشان می‌دهند و خواهان سرنگونی او نیز هستند.
گندمکار به رخدادهای اخیر لیبی اشاره کرد و ابراز داشت: لیبی در شاخ آفریقا شاهد سرنگونی دیکتاتور قذافی و آخرین روزهای پیروزی علیه استکبار بود.
وی افزود: راهپیمایی باشکوه ایران در روز قدس و سایر نقاط دنیا موجب ضعف بیشتر اسرائیل در خاورمیانه و نقطه قوتی برای ادامه مقاومت مردم ظلم ستیز فلسطین می‌شود.
قائم مقام دانشگاه قم گرفتاری مردم فلسطین را یک مشکل اسلامی عربی عنوان‌کرد و گفت: هر مسلمانی در هر گوشه از جهان نسبت به این واقعه باید احساس مسئولیت کند.
وی حضور مردم لیبی که سابقه طولانی در مبارزه با استکبار دارند را در راهپیمایی روز قدس بسیار موثر دانست و گفت: ملت لیبی با ابراز همدردی با مردم فلسطین به جمع معترضین استکبار بپیوندد و در کنار کشورهای بیدار قرار بگیرد تا به زودی شاهد شادمانی مردم فلسطین باشیم.
گندمکار ادامه داد: در صورتی که خیزش اسلامی ادامه پیدا کند در یک دهه پیش رو شاهد حذف نام اسرائیل از نقشه‌ها خواهیم بود.
قائم مقام دانشگاه قم یادآورشد: ردپای اسرائیل در همه جاسوسی‌ها و ترورهایی که در جهان رخ می‌دهد قابل مشاهده است و سازمان‌هایی چون موساد، سازمان‌های جاسوسی سیا، گروه‌های پ.ک.ک و... همه با دست‌های پشت پرده اسرائیل اداره می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول