اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

مردم لیبی روز جهانی قدس به صحنه بیایند

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم از انقلابیونی که در خیزش‌های اسلامی منطقه به ویژه لیبی دست داشتند دعوت کرد برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین روز قدس به صحنه بیایند.

مردم لیبی روز جهانی قدس به صحنه بیایند
آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با گرامیداشت روز جهانی قدس، به وحشت فراوان استکبار جهانی از حرکت‌های اعتراض‌آمیز مردم جهان اشاره کرد و اظهار داشت: در صورتی که انقلابیون کشورهای اسلامی به جمع معترضین در روز قدس بپیوندند به طور قطع استخوان‌های دشمن در هم می‌شکند.
وی با تاکید بر اینکه روحیه ستیزه‌جویی دشمنان هیچ حرکت انقلابی و معترضانه مردم نسبت به سیاست‌های کثیف مستکبرین را برنمی‌تابد، افزود: راهپیمایی روز قدس همه ساله با شکوه و گستردگی بیشتری صورت می‌گیرد که در این راستا افزوده شدن دیگر کشورهای منطقه که تاکنون سکوت کرده بودند، می‌تواند بیش از پیش موثر باشد.
امام جمعه قم تصریح کرد: راهپیمایی جهانی مردم در روز قدس پایه‌های نظام استکباری رژیم صهیونیستی را به لرزه انداخته و امیدواریم در زمانی نزدیک شاهد آزادی قبله نخست مسلمین از قفس غاصبین اسرائیل باشیم.
وی بر ثبات اراده ملت‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: اراده محکم مسلمانان برای طنین‌انداز شدن فریاد الله‌اکبر در سطح جهان نقش کلیدی در سرکوب کردن دشمنان مستکبر خواهد داشت.
حسینی‌بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود از نتیجه بخش بودن حرکات انقلابی کشور مسلمان‌نشین لیبی ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: دیکتاتور لیبی در مدت زمان حکومت خود که بیش از چهار دهه به طول انجامید از ابراز حمایت مردم لیبی نسبت به مظلومیت فلسطین اشغالی جلوگیری کرد، ولی امروز که حکومت استکباری در هم کوبیده شده انتظار می‌رود مردم این کشور در این حمایت گسترده حاضر شوند.
وی با تاکید بر اینکه امروز جای سکوت مسلمین جهان نیست، تصریح کرد: دشمنان که هر روز با تزویر جدید به میدان می‌آیند چشم انتظار فضایی ساکت و آرام هستند تا دنیای اسلام را با تجاوز به زیر بکشند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امروز ملل مسلمان غده سرطانی اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسند و بنابراین ملت‌های مسلمان باید برای ایجاد دولت جدید فلسطین در سازمان ملل این مظلومان را یاری کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول