اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

پیوند عمیق مردم و رهبری دشمنان را ناامید کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین گفت: پیوند عمیق مردم و رهبری که بار دیگر در سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه به نمایش درآمد، بار دیگر دشمنان را ناامید کرد و نشان داد که مردم همچنان رهبر خود را دوست داشته و به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

پیوند عمیق مردم و رهبری دشمنان را ناامید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین که در مسجد‌النبی (ص) برگزار شد، بیان کرد: انبیای الهی مبعوث شدند و به میان مردم آمدند تا مردم را به صراط الهی که همانا سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد، دعوت کنند.
وی ادامه داد: پیام اصلی انبیای الهی دعوت به کرامت انسانی است چراکه رسیدن انسان به جایگاه واقعی که توأم با عبادت حضرت باری تعالی است به کرامت انسانی منجر می‌شود.
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: در واقع همه ما باید در نقطه نقطه زندگی خود به دنبال رسیدن به تقوای الهی باشیم تا با دستیابی به این مقام و منزلت شأن واقعی خود را پیدا کنیم.
وی تصریح کرد: انسان در پرتو عبادت و اطاعت الهی است که به هدایت واقعی و سعادت دنیا و آخرت دست پیدا می‌کند.
عابدینی در خطبه دوم نماز با اشاره به مناسبت‌های روز اذعان کرد: 29 مهر ماه به نام روز صادرات نام گرفته است و باید در این حوزه مسئولان مربوطه بیشتر تلاش کنند.
وی توضیح داد:‌ لازم است در صادرات کالا از کشور خود به کشورهای دیگر بیشتر بررسی و دقت کنیم و ضمن بالا بردن تنوع صادرات در کیفیت صادرات نیز اقداماتی را انجام دهیم تا کالاهای صادر شده با کیفیت، مرغوبیت و ویژگی‌های فرهنگی مناسب علاوه بر کاربرد تجاری در حوزه فرهنگی نیز اشاعه‌دهنده فرهنگ اسلامی باشند.
وی خاطرنشان کرد: این روزها، روزهای سالگرد شهادت سید مصطفی خمینی فرزند برومند حضرت امام است که در سال 56 به شهادت رسید و طلاب و روحانیون در غم از دست دادن این مرد بزرگ عزادار شدند.
امام جمعه موقت قزوین تأکید کرد: دوران تاریخی در مقاطع مختلف شاهد حضور روحانیتی است که سمبل هدایت و روشنگری نسل‌ها بوده و همه روحانیت باید در این گستره تلاش کنند و نسبت به تهدیدات دشمن هوشیاری و مراقبت لازم را داشته باشند چراکه استکبار می‌خواهد با به رخ کشیدن قدرت خویش و اجرای توطئه‌های مختلف، شرایطش را بر دیگر کشورها تحمیل کند.
وی عنوان کرد: سالگرد مخالفت حضرت امام خمینی (ره) با قرارداد ننگین و ذلت‌بار کاپیتولاسیون را پیش رو داریم که حضرت امام با اعتراض به موقع و همراهی مردم مانع از تحقق این قرارداد ذلت‌بار شدند.
وی ادامه داد: لایحه کاپیتولاسیون سند دیگر بود که استکبار با به اجرا درآوردن آن می‌خواست ذلتی دیگر را بر مردم ما تحمیل کند اما شکر خدا دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.
عابدینی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بیان کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برکات بسیاری داشته و این برکات در آینده نیز استمرار خواهد داشت، در حقیقت حضور مقام معظم رهبری زندگی مردم کرمانشاه را متحول می‌کند و کرمانشاه پس از این سفر دور تازه‌ای از روزهای درخشان خود را خواهد دید.
وی عنوان کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری طی سفرشان به کرمانشاه نکات و مسائل مختلفی بیان شد که یکی از این مسائل همانا موج بیداری سوم در کشورهای اروپایی بود، موجی که امروز کشورهای اروپایی و آمریکایی را فرا گرفته است.
عابدینی تأکید کرد: آحاد مردم و روحانیت در خصوص این بیداری و پیام‌رسانی، اطلاع‌رسانی کنند چراکه در حوادث اخیر و موج بیداری اخیر دستاوردها و نتایج گرانسنگی وجود دارد که به مرور و با گذشت زمان آشکار خواهد شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول