اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان:

پشتوانه شورای مشورتی در دانشگاه‌ها نهاد رهبری است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان گفت: پشتوانه شورای مشورتی در دانشگاه‌ها نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است.

پشتوانه شورای مشورتی در دانشگاه‌ها نهاد رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حمید رضا حنان امروز در دومین نشست شورای راهبردی مشورتی در دانشگاه آزاد بروجرد اظهار داشت: این شورا از جایگاه والا و مهمی برخوردار است و پشتوانه آن نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است.
وی فلسفه تشکیل شورای مشورتی دانشجویی را بحث و بررسی و تبادل نظر با دانشجویان در خصوص مباحث مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و .... در داخل و خارج دانشگاه عنوان کرد و افزود: مباحث مطروحه در این نشست مباحث مهم و اساسی است، که باید نهایت استفاده را از آن‌ها در حل معضلات دانشگاه داشته باشیم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان با اشاره به موضوع جلسه با عنوان معضلات فرهنگی دانشگاه‌ها، به تعاریف متعددی از فرهنگ اشاره کرد و گفت: تعاریف بسیار زیادی از فرهنگ ارائه شده است، که بالغ بر چند صد تعریف می‌شود.
حجت‌الاسلام حنان خاطرنشان کرد: این شورا به‌عنوان شورای تولید فکر است، که محصول تبادل آرا، نظرات و مشورت با دانشجویان است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی لرستان فرهنگ را دارای سه بعد باور، تفکر و اندیشه، باورها، گرایش‌ها، رفتارها و کردارها عنوان کرد و افزود: روابط این سه شاخه فرهنگ علت و معلولی است، یعنی باید برای ریشه‌یابی، ابتدا علت یابی کرد.
در ادامه این نشست اعضا تشکل‌های مختلف دانشجویی به بحث، بررسی و تبادل نظر پیرامون موضوع جلسه پرداختند و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حنان ضمن پاسخگویی به سؤال‌های مطروحه و ارائه طریق از دانشجویان حاضر در این نشست خواست تا اگر انتقادی دارند، پیشنهاد‌ات و نقطه نظرات خود را نیز جهت حل مسئله مطروحه ارائه دهند.
در ادامه این جلسه مقرر شد، نشست آتی با موضوع تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول