اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

حضور رهبری در کرمانشاه تبلیغات دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در میان مردم کرمانشاه تمام تبلیغات سوء دشمنان زبون علیه نظام اسلامی را ابتر ساخت.

حضور رهبری در کرمانشاه تبلیغات دشمن را خنثی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه آبسرد، فرماندار دماوند، دبیر ستاد اقامه نماز استان تهران و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر دشمن از طریق عده‏ای مستندسازان داخلی هجمه خود را با گستاخی به سوی رهبر انقلاب اسلامی معطوف کرده است.
وی ادامه داد: هر چند برخی از این مستندسازان با مهربانی مسئولان مواجه شدند اما سفر اخیر مقام عظمای ولایت به استان کرمانشاه بار دیگر ناکارآمدی سامانه‏های دروغ‏پراکنی استکبار جهانی را به اثبات رساند.
علاءالدینی با اشاره به ایام متبرکه جاری خاطرنشان کرد: فردا مصادف است با 23 ذی‏القعده به نقلی سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت ثامن‏الحجج (ع) و ایام زیارتی ایشان است.
امام جمعه دماوند افزود: به طور قطع گرامیداشت ایام شهادت و ولادت ائمه معصوم (ع) در هر دو تاریخ شمسی و قمری از وظایف امت اسلامی است.
وی ادامه داد: جمعه آینده نیز با سالروز شهادت امام جواد (ع) همزمان شده است از این رو باید تمهیدات لازم برای گرامیداشت این ایام مدنظر قرار گیرد.
علاءالدینی با تکیه بر حدیثی از حضرت ثامن‏الحجج (ع) بر لزوم حضور همیشگی مسئولان در میان مردم تاکید کرد.
امام جمعه دماوند تصریح کرد: هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در یکی از وصایای خود به فرزند گرامیش فرمود "پسرم برخی بر تو اصرار خواهند ورزید که از درب کوچک منزل تردد کنی".
وی ادامه داد: اما توصیه من به تو عبور و مرور از درب بزرگ منزل و همچنین همراه داشتن مقداری درهم و دینار است.
علاءالدینی افزود: مسئولان نیز باید با تاسی از این پیام غنی و والای امام رضا (ع) و حضوری موثر در میان مردم در وهله نخست نسبت به شناسایی معضلات و در گام بعدی در راستای برطرف کردن آنها بکوشند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول