اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

عمل‏محوری نکته حائز اهمیت برای رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبسرد گفت: متاسفانه در جامعه ایرانی شعارزدگی و شعارمحوری زیاد بوده در حالی که نکته حائز اهمیت برای مقام عظمای ولایت عمل‏محوری است.

عمل‏محوری نکته حائز اهمیت برای رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام حسین ردایی عصر دیروز در نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار دماوند، دبیر ستاد اقامه نماز استان تهران و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه رویدادی مبارک بود.
وی ادامه داد: از این رو تاکید بر برکات این سفر که با خوشحالی و استقبال مردم خونگرم و انقلابی این خطه همراه شد، مصداق بارزی از قدردانی است.
ردایی با تاکید بر لزوم عمل به منویات مقام عظمای ولایت خاطرنشان کرد: اما توصیه من به عنوان یک دوست و برادر هم‏سنگر به مسئولان شهرستان دماوند عمل به منویات مقام معظم رهبری است.
امام جمعه آبسرد تصریح کرد: شاید مردم کرمانشاه در حال حاضر به عنوان مخاطبان حاضر، شنوای بیانات گهربار معظم‏له هستند اما روی سخن ایشان با همه آحاد امت اسلامی است.
وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در زمینه هماهنگی بین مسئولان رده‏های مختلف کشوری گفت: رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات خود هماهنگی و همدلی مسئولان در تمام رده‏های مدیریتی کشور را یک وظیفه دانستند که اجرای این مهم امری واجب بر همه مدیران است.
ردایی تصریح کرد: بدون تعارفات معمول باید عرض کرد که منویات معظم‏له برای تمام مسئولان حجتی است که فردای قیامت مورد پرسش قرار خواهد گرفت.
امام جمعه آبسرد ضمن گلایه از ناهماهنگی برخی مسئولان نهادهای مختلف خاطرنشان کرد: اما در حال حاضر و با کمال تاسف آنچه که گاه مشاهده می‏شود، فقدان هماهنگی بین برخی مسئولان است.
وی شکرگزاری از نعم الهی را منشوری اخلاقی در امور مختلف خواند و افزود: برای هر نعمتی باید خداوند متعال را شاکر بود و این شکرگزاری وظیفه‏ای صرفا فردی نیست بلکه تعهدی شخصیتی و حقوقی است.
ردایی گفت: وجود رهبری عادل در جامعه اسلامی ایران نعمتی بزرگ و خدادادی است و باید همگان شکرگزار آن باشند.
امام جمعه آبسرد ادامه داد: گاهی تاخیر در نصیب نعمت از قصوری در خود انسان منشعب می‏شود که باید آن را جست‏وجو و برطرف کرد.
وی افزود: اما گاهی نیز این نعم توسط دیگران صلب می‏شود که باید کار این افراد را به خداوند واگذار کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول