اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه برگزاری اردوی فرهنگی دفاعی میثاق با ولایت صورت گرفت؛

امضای عهدنامه بسیجیان با مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: بسیجیان شرکت‌کننده در اردوی فرهنگی دفاعی میثاق با ولایت با امضای عهدنامه‌ای بر حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری تاکید کردند.

امضای عهدنامه بسیجیان با مقام معظم رهبری
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در قسمتی از این عهدنامه که به صورت طومار به امضای بسیجیان روحانی شرکت‌کننده در اردوی فرهنگی دفاعی میثاق با ولایت رسید، آمده است: ما بسیجیان با امام و ولی خود عهد می‌بندیم که خود را در هنگام بروز هر‌گونه حادثه در خط مقدم قرار دهیم و برای تحقق آرمان‌های انقلاب جان خود را تقدیم اسلام کنیم.
در بخش دیگری از این عهد‌نامه آمده است: ما بسیجیان در هیچ شرایطی امام خود را تنها نمی‌گذاریم و با دلی مملو از ایمان آماده حضور در عرصه‌های مورد نیاز نظام اسلامی هستیم و همه توان خود را در راه اعتلای این نظام مقدس در طبق اخلاص گذاشته‌ایم.
در پایان این عهد‌نامه آمده است: ما بزرگ‌ترین الگوی خود را امیرالمومنین علی(ع) قرار داده‌ایم و با هرگونه تبعیض و بی‌عدالتی توسط هر مقامی و موقعیتی که باشد برخورد می‌کنیم.
گفتنی است اردوی فرهنگی دفاعی میثاق با ولایت با حضور روحانیون بسیجی تیپ مستقل امام صادق (ع) به مدت دو روز در پادگان باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول