اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار:

بسیجی تابع محض ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: بسیجی تابع محض ولایت است.

بسیجی تابع محض ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، جعفر نمدچیان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این پایگاه که با حضور فرمانده ناحیه سپاه سبزوار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان ادارات، نهادها و ارگانهای دولتی، جمع کثیری از خانواده های شهدا، رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان اظهار داشت: در جنگ نرم نیز بسیجیان با تبعیت از مقام معظم رهبری در برابر دشمن ایستاده‌اند و بار دیگر شاهد ناکامی دشمنان هستیم.
وی با بیان اینکه نقش بسیج در مقابله با جنگ نرم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بی‌بدیل است اظهار داشت: حفظ و تقویت ارزش های دینی و اسلامی در جامعه برای خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی ضروری است که در این راستا بسیج نقش بسزایی دارد.
نمدچیان تصریح کرد: فرهنگ بسیجی برگرفته از قرآن، اسلام، فرهنگ نبوی، علوی، فاطمی، حسینی، رضوی و مهدوی است و بسیجی خود را تابع محض ولایت می‌داند.
وی ادامه داد: در جامعه اسلامی یک بسیجی همواره مطیع ولایت است، زیرا مساجد پایگاه‌های اصلی بسیج از بدو انقلاب بوده و افرادی که در بسیج خدمت می‌کنند همه درحال عبادت هستند.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که افراد در مسیر ولایت فقیه، انقلاب و نظام اسلامی باشند، جامعه از گزند خطرات و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی مصون می‌ماند.
فرمانده ناحیه سپاه سبزوار افزود: امروز یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سپاه و بسیج مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان است.
وی بر حفظ حجاب تأکید کرد و یادآور شد: حجاب از ضروریات دین اسلام است چراکه در قرآن نسبت به رعایت آن از سوی مردان و زنان تاکیدات فراوانی شده است.
نمدچیان افزود: با رعایت حجاب و پاکدامنی می‌توان به کرامت انسانی و در نهایت حفظ سلامت جامعه دست یافت.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سبزوار نیز در این مراسم گفت: این پایگاه در طبقه فوقانی مسجد حضرت زینب کبری (س) با زیر بنایی بالغ بر 80 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر شش میلیون تومان از کمک‌های مردمی خیرین و اعتبارات نیروی مقاومت بسیج سپاه سبزوار احداث شده است .
سیدمحسن جعفری با بیان اینکه این پایگاه در مدت 45 روز به بهره‌برداری رسیده است افزود: برای تجهیز این پایگاه نیاز به چهار میلیون تومان اعتبار است.
وی رسالت بسیج و بسیجیان را در این برهه از زمان بسیار پراهمیت دانست و اظهار داشت: درحال حاضر ارائه و شناسایی چهره زیبا از دین اسلام به آحاد جامعه از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: بسیجیان شاگردان مکتب عشق بوده و بسیج را می‌توان به حق مردمی‌ترین نیروی مقاومت درجهان نامید، زیرا بسیجی حضوری سرخ و حماسی در صحنه عمل دارد که سرشار از ایمان او است.
جعفری با اشاره به اینکه مهم‌ترین ویژگی بسیج، نفوذ در اقشار مختلف مردم است، افزود: این تدبیر زیبای امام (ره) در تشکیل بسیج مستضعفین، ارتباط با مردم را به بهترین شکل ایجاد کرد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول